عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع):

تولید اسباب بازی بومی با پیوست فرهنگی دغدغه مقام معظم رهبری است

تولید اسباب بازی بومی با پیوست فرهنگی دغدغه مقام معظم رهبری است
عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) گفت:تولید اسباب بازی بومی با پیوست فرهنگی دغدغه مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۹۴۷۸۰۲۱
|
۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

به گزارش روابط‌عمومی ناحیه مقاومت بسیج ورامین؛ همزمان با اولین روز از هفته بصیرت همایش بررسی جنگ شناختی با حضور دکتر محمد جوانی توسط حوزه مقاومت بسیج طلاب در حوزه علمیه امام صادق(علیه السلام ) ورامین برگزار شد.

محمد جوانی عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) همزمان با اولین روز از هفته بصیرت و درهمایش جنگ شناختی در حوزه علمیه امام صادق(ع) ورامین با اشاره به اهمیت جنگ شناختی اظهار کرد: ناتو رسما اعلام کرده که پس از جنگ در عرصه زمین، دریا، فضا، هوا، سایبر، عرصه بعدی در حوزه جنگ شناختی است.

وی افزود: همه عرصه جنگ شناختی، حوزه رسانه نیست و همه رسانه ها، حوزه توییتر نیست که این موضوع در جریان اغتشاشات اخیر مشخص شد.

جوانی ادامه داد: امروز اسباب بازی ها و عروسک ها، حوزه دیگری از جنگ شناختی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی رسما اعلام کردند که من در حوزه تولید اسباب بازی حرص خوردم و عروسک های ملی ما چون پیوست فرهنگی نداشت، موفق نبود و توصیه های رهبری در این زمینه اجرایی و عملیاتی نشد.

عضو هیئت علمی امام حسین(ع) متذکرشد:کارکرد رسانه های معاند تلاش دارد که یک عیب را که جز است را به دست گرفته و کلیت نظام را زیر سوال ببرند.

وی افزود: رسانه های دشمن، تصویر خارج از کشور را رتوش کرده و آنجا را بهشت معرفی می کند اما داخل را فلاکت بار می داند و بدین شکل جوان را دچار افسردگی می کند.

جوانی گفت: ۸۰ درصد دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر که جوان بودند، غرب را بهشت می دانستند و این عملکرد جنگ شناختی است.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) یادآور شد:امروز دشمن بحث مالی و روانی را با هم تلفیق و به جنگ جمهوری اسلامی ایران آمده است.

 

این استاد برجسته جنگ شناختی یادآور شد: امروز اساتید و مبلغان وظیفه دارند در عرصه شناختی به روز باشند و به جنگ برنامه های دشمن بروند.

وی گفت: روش درست در جنگ شناختی، بررسی نقاط ضعف و قوت در کنار فرصت ها وتهدیدها است و همه این موارد باید در کنار هم دیده شود.

انتهای پیام 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار