خبرهای داغ:

نشست هماهنگی برنامه‌های دهه بصیرت و هفته مقاومت شاهرود برگزار شد+ تصاویر

شاهرود_ جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با موضوع هماهنگی مراسم روز بصیرت ۹ دی و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۷۸۱۵
|
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج، جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با موضوع هماهنگی مراسم روز بصیرت ۹ دی و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور امام جمعه شاهرود، ریاست جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات شاهرود، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و جمعی از اعضای شورا در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود در این نشست به حماسه ۹ دی اشاره کرد و افزود: باید در این مناسبت‌ها جدی وارد شد و برای این اصالت‌ها هزینه کرد و حضور مردم در حماسه ۹ دی نباید معمولی باشد و اگر از بی حرمتی‌ها ناراحتیم باید حضور جدی در روز جمعه ۹ دی داشته باشیم و وظیفه همگانی است.
حجت الاسلام والمسلمین خرّمیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در این نشست از زحمات و تلاش‌های حاج آقا قندهاری ریاست سابق دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان سمنان تقدیرکرده و در بیاناتی با اشاره به آیه ۳۶ سوره نحل (وَ لَقَدْ بَعَثْنا فِی کُلِّ أُمَّةٍ رَسُولًا أَنِ اعْبُدُوا اللَّهَ وَ اجْتَنِبُوا الطَّاغُوتَ فَمِنْهُمْ مَنْ هَدَی اللَّهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ حَقَّتْ عَلَیْهِ الضَّلالَةُ فَسیرُوا فِی الْأَرْضِ فَانْظُرُوا کَیْفَ کانَ عاقِبَةُ الْمُکَذّبینَ) و کمک گرفتن از روایت شریف علوی که (جاهِدوا فی سبیلِ اللّه بأیْدیِکُم، فإنْ لَم تَقْدِروا فجاهِدوا بألسِنَتِکُم، فإنْ لَم‏تَقْدِروا فجاهِدوا بقُلوبِکُم.) ضمن تبیین جایگاه کنونی نظام و موقعیت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بر این موضوع تأکید کرد: فرصت مغتنم کنونی را باید قدر شناخت و باتمام توان برای انجام وظایفی که بر عهده‌ی همه ماست تلاش کنیم.
ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: در بهترین شرایط ممکن جهت خدمت به ملت عزیز ایران قرار داریم لذا با تمام وجود باید به میدان بیاییم و تلاش کنیم تا به وظیفه خود عمل نماییم.
خرّمیان بر ایجاد یک کارگروه فکری و مشورتی تاکید کرد.
در این نشست شرکت کنندگان نظرات و پیشنهادات خود را در راستای برگزاری هر چه باشکوهتر برگزار شدن این دهه و هفته ارائه کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار