به همت حوزه ۲۱۹برادران و ۲۲۰ خواهران سپاه ناحیه مقاومت امام سجاد(ع)؛

توزیع بسته معیشتی ویژه شب یلدا در میان خانواده های نیازمند

فرمانده حوزه ۲۲۰ حضرت هاجر(س) گفت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده در شب یلدا ۴۵۰ بسته یلدایی با همکاری و مشارکت برادران حوزه۲۱۹ شهیدان معارف وند بین خانواده های نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۷۷۶۶۴
|
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳

مریم آدینه فرمانده حوزه ۲۲۰ حضرت هاجر(س) در گفت و گو با خبرنگار بسیج از کرج، گفت: مردم ایران اسلامی در ایام شیوع ویروس کرونا و با لبیک گفتن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در اجرای رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه، این تهدید بزرگ را به فرصتی برای همدلی و دستگیری از نیازمندان تبدیل کردند و امروز دستگیری از نیازمندان به فرهنگی همه‌گیر در جامعه تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: این بسته های مومنانه ویژه شب یلدا شامل میوه، شیرینی ،آجیل، شکلات، گوشت، مرغ و برخی دیگر از اقلام غذایی است که با همکاری برادرن حوزه ۲۱۹، سپاه و پایگاه های تابع این حوزه تدارک و توزیع شد.

وی به دیگر برنامه های یلدای فاطمی اشاره کرد و افزود: با حضور در منازل تعدادی از خانواده های نیازمند بخصوص خانواده های دارای سالمند و فرزند یتیم ضمن همنشینی با آنان، مشکلات این خانواده ها مورد بررسی بیشتر قرار گرفت.

وی افزود: حوزه ۲۲۰ حضرت هاجر(س) و جهادگران قرارگاه شهید سردار سلیمانی سعی دارند که همیشه در صف نخست دفاع از آرمان‌های انقلاب حضور داشته باشند و هر جا که کشور، نظام و مردم به حمایت نیاز دارد، وارد میدان شود.

در ادامه پاسدار سجاد مولا فرمانده حوزه ۲۱۹ شهیدان معارف وند ناحیه امام سجاد(ع) بیان کرد: قرارگاه شهیدان معارف وند و حضرت هاجر(س) از زمان همه گیری ویروس کرونا تا به امروز به مناسبت های مختلف رزمایش های توزیع کمک مومنانه در بین جامعه هدف را برگزار کردند.

 مولا  با توجه به ایام فاطمیه نیز اظهار داشت:حضرت زهرا(س) اسوه تمام زنان تاریخ هستند، ایشان در کمک‌های معیشتی به نیازمندان نیز اسوه بودند و تمام ابعاد یک مومن حقیقی را دارا بودند.

وی افزود: همه سطوح مهر ورزی در زندگی حضرت زهرا (س) وجود داشته و ایشان به همه فواید فردی و اجتماعی مهرورزی دست یافته بودند و اخلاص و ایثار در زندگی آن بانوی بی نظیر الهی موج می‌زند.

وی با بیان اینکه باید در تمامی زمان ها به قشر ضعیف جامعه توجه شود، ابراز کرد: شأنیت مسئولان و خدمتگزاران نظام، خدمت به مردم است.

سجاد مولا افزود: حوزه برادران ۲۱۹ و خواهران ۲۲۰ حضرت هاجر س در مناسبت های گوناگون و در راستای خدمت رسانی به نیازمندان و امدادرسانی به آنان همکاری های مشترک و گوناگونی با هم دارند که اکنون نیز با توجه به آیین شب یلدا با همکاری و مشارکت هم، این تعداد بسته های خوراکی تهیه و به این  مناسبت در اختیار خانوادهای نیازمند با حفظ کرامت قرار گرفت.

خبرنگار: سپیده بهرامی

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار