دشمن به دنبال القای حس ناامیدی در بین قشر جوان است

زنجان _ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت:ایجاد و القا یاس و ناامیدی به نسل جوان کشور از برنامه های دشمنان انقلاب و نظام است.
کد خبر: ۹۴۷۷۴۲۹
|
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

دشمن به دنبال ایجاد و القای یأس و ناامیدی در میان نسل جوان است

به گزارش خبرنگار بسیج؛ ابوالفضل رفیعی صبح امروز در نشست هم اندیشی هادیان سیاسی بسیج استان به راه اندازی قرارگاه فرهنگی استان در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در قالب این قرارگاه نیز فعالیت‌ها و اقدامات تبیینی به ویژه در دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها در استان آغاز شده است.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور، عنوان کرد:خوشبختانه این مساله با تدابیر نظام و حضور پرشور و همیشه در صحنه مردم در مدیریت شد.

رفیعی با بیان اینکه از این بحران می‌توان به عنوان فرصت نیز استفاده کرد، تاکید کرد:دشمن در سطح راهبردی بدنبال دین زدایی، استحاله فرهنگی و هویت زدایی و جعل هویت‌های جایگزین و تغییر سبک زندگی در جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان خاطر نشان کرد:دشمن در سطح تاکتیکی نیز از طریق شبکه‌های کوچک و افقی و استفاده از بستر فضای مجازی برای رسیدن به اهداف خود استفاده کرد.

این مسئول با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی با بارش افکار منفی، تزریق ناامیدی، سیاه نمایی، تحریف واقعیت‌ها و حقایق تاکتیک هایش را عملیاتی می‌کند، گفت: حوادث اخیر ریشه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و معیشتی داشت، ولی یک نکته حساس در این میان محرومیت نسبی بود. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار