خبرهای داغ:
جنگ هیبریدی، از ایده تا اجرا؛

توهم سقوط ایران و رویای بازگشت

معاندین و سلطنت طلبان در جنگ هیبریدی تمام عیار با توهم سقوط انقلاب و رویای بازگشت به قدرت از تمام ابزار ها برای آسیب به کشور استفاده کردند.
کد خبر: ۹۴۷۷۴۲۵
|
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

در حوادث اخیر، برنامه ریزی گسترده از سه سال پیش برای پیاده سازی یک جنگ هیبریدی تمام عیار علیه جمهوری اسلامی طراحی شده بود و بیش از ۵۲ کشور در این پروژه شامل اتحادیه اروپا کشورهای مرتجع عربی، اسرائیل و جمهوری باکو دخالت مستقیم داشتند.

برخلاف سال های گذشته نیروهای میدانی اغتشاشگر با آموزش های لازم در جنگ شهری و هسته سازی های ضد امنیتی برای تجمع و اقدام علیه امنیت ملی نسبت به سال های گذشته کارکشته تر بودند.

برای جنگ هیبریدی نیاز به تولید خشم و نفرت به جای عشق و علاقه است. ابتدا با کمپین های نه به حجاب اجباری و مطرح کردن گشت ارشاد در قالب کلیپ های کوتاه کمتر از یک دقیقه و بمباران رسانه ای در بستر فضای مجازی خشم و کینه را جایگزین و مردم را عصبانی کردند، کم کاری دولت گذشته در بحث امنیت و فضای سایبری، اشتغال، فرهنگ گرایش و غرب زمینه ساز بروز برخی از ناآرامی ها و نارضایتی در بین اقشار مختلف شد.

انتشار فیلم های کمتر از یک دقیقه به قصد عصبانی کردن مردم و خلع سلاح نیروی انتظامی باعث شد هسته های امنیت کشور با خشم و کینه مواجه شود تضعیف نیروی انتظامی و حمله به سپاه و بسیج توسط دولت گذشته زمینه برای جنگ هیبریدی در دولت رئیسی فراهم شد.

ابتدا با کمپین نه به حجاب اجباری و گشت ارشاد سوژه مورد نیاز برای جنگ شهری و هیبریدی فراهم شد در این پروسه ۲۲ لایه اجتماعی کشور درگیر خشم و نفرت شدند افراد مختلف با حضور در خیابان ها نارضایتی خویش را از مرگ مهساامینی اعلام کردند.

ضعف صدا و سیما در روایت دست اول باعث شد تمام حقایق در بمباران خبری رسانه ها و معاندین پوشیده و اخبار دروغ جایگزین اصل ماجرا شود. کشته سازی و دروغ نمایی در کنار ایجاد یاس و نا امیدی برای ادامه اغتشاشات و نابودی امنیت ملی در دستورکار سرویس های خارجی قرار گرفت.

در خارج از کشور کنگره ملی ایرانیان جهت دولت انتقالی بعد از انقلاب شکل گرفت.
هرکسی در رویای خویش فکر ریاست و حکمرانی بود، بسیاری از مناصب حکومتی تقسیم و حامد اسماعیلیون برای اینکه بتواند لیدری جریانی را برای سهم خواهی به دست بیاورد در برلین فراخوان زد و از کل اتحادیه اروپا، براندازان و تجزیه طلبان در یک اتحاد و انسجام سعی در مطالبه جهانی علیه ملت ایران را داشتند.

برخی ها سقوط را محرز دانسته، سلبریتی های ورزشی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با دمیدن بر تنور اغتشاشات تعدادی از مردم، نیروهای امنیتی شهید و تخریب اموال عمومی در کنار هجمه دشمنان ایران سعی داشتند مسیر رشد و پیشرفت کشور را متوقف کنند.

مریم رجوی با همکاری جبهه عبری، عربی، غربی خود را رییس جمهور ایران خواند و خواستار اخراج ایران از سازمان ملل شد، دولت در تبعید که ترکیبی از سلطنت طلبان، گروهک منافقین، تجزیه طلبان و تروریست ها هستند در رویای بازگشت و توهم سقوط در بستر فضای مجازی فعالیت سنگین و پر هزینه ای دارند.

 

نگارنده:صادق چگینی

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار