رئیس پلیس فتای استان البرز:

فریب آگهی های فروش ویژه و تخفیفات شب یلدا را نخورید

رئیس پلیس فتای استان البرز گفت: برخی کلاهبرداران با درج آگهی‌های اغواکننده مانند جشنواره‌های فروش ویژه و تخفیفی به مناسبت شب یلدا در شبکه‌های اجتماعی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۷۷۳۶۹
|
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ رسول جلیلیان، رئیس پلیس فتای استان البرز گفت: با توجه به نزدیکی شب یلدا افراد کلاهبردار با سوءاستفاده از این موقعیت با درج آگهی‌های اغواکننده مانند جشنواره‌های فروش ویژه و تخفیفی در شبکه‌های اجتماعی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند.

فریب آگهی های فروش ویژه و تخفیفات شب یلدا را نخورید

وی مطرح کرد: در این شیوه کلاهبرداران پس از جلب اعتماد افراد، کاربران را به خرید کالا و واریز وجه ترغیب می‌کنند و پس از واریز وجه کالایی ارسال نمی کنند و یا جنس خریداری شده متناسب با انتخاب مشتری نیست و کیفیت لازم را ندارد.

رئیس پلیس فتای استان البرز تاکید کرد: ضروری است شهروندان آگاه و هوشیار باشند و فریب تبلیغات، پیام‌ها و آگهی‌های منتشر شده در کانال‌ها و گروه‌های فضای مجازی با وعده‌های حراج آنلاین و تخفیف ویژه شب یلدا و قیمت‌های باورنکردنی را نخورند و اگر قصد خرید آنلاین دارند حتما از فروشگاه‌های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیک خرید کنند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها