خبرهای داغ:
حجت الاسلام رضایی در نشست مدیران معاونت تعلیم و تربیت بسیج:

پای کار «صالحین» هستیم/تاکید بر تقویت شبکه تربیتی و معرفت‌افزایی بسیجیان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بر تقویت شبکه تربیتی و معرفت‌افزایی و ارتقای سطح کیفی علم و ایمان بسیجیان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۷۷۲۶۰
|
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴

با علاقه و اعتقاد، پایِ کار صالحین هستیم
به گزارش خبرگزاری بسیج، امروز حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در نشست صمیمانه مسئول و مدیران معاونت تعلیم و تربیت بسیج، بر تقویت شبکه تربیتی و معرفت‌افزایی و ارتقای سطح کیفی علم و ایمان بسیجیان تاکید و اظهار کرد: با علاقه و اعتقاد، پای کار صالحین هستیم. 

حجت الاسلام رضایی همچنین ضمن تقدیر از زحمات صورت‌گرفته قبلی، بر تقویت شبکه تربیتی و معرفت‌افزایی و ارتقای سطح کیفی علم و ایمان بسیجیان تاکید کرد.

در این جلسه، از لزوم هم‌افزایی در مجموعه‌های مختلف به‌خصوص حوزه نمایندگی و شبکه تربیتی بسیج به‌عنوان یکی از مهم‌ترین راه‌کار‌های تقویت روحیه ایمانی و اخلاقی جامعه مخاطب یاد شد و مسئول دفتر نمایندگی در بسیج آمادگی همه‌جانبه‌ی خود را برای کمک به این مهم اعلام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین احسان رضایی معاون تعلیم و تربیت بسیج نیز ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای مسئول جدید دفتر نمایندگی، اظهار امیدواری کرد که با حضور ایشان در این جایگاه، شاهد طراوت و نشاط معنوی بیشتری در سازمان باشیم.

ب-۲۶۲۳


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار