خبرهای داغ:
امام جمعه لخش بیارجمند:

دشمن جوانان ما را می‌رباید

شاهرود_امام جمعه بیارجمند در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت: دشمن با برنامه ریزی و فریب، افکار جوانان ما را می‌رباید.
کد خبر: ۹۴۷۷۲۲۹
|
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷

دشمن جوانان ما را می‌ربایدبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین محمد احمدی در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش بیارجمند در سال ۱۴۰۱ با حضور اعضاء در سالن اجتماعات بخشداری، با توجه به ایام فاطمیه، اظهار کرد: باید در این فاطمیه ها، شخصیت ملکوتی آن حضرت تجلیل و تعظیم شود و همه مردم در این ایام، ارادت و مودت خود را به یگانه بانوی اسلام دخت گرامی پیامبر رحمت حضرت فاطمه زهرا علی‌ها السلام اثبات کنند.
او تاکید کرد: آن حضرت در راه دفاع از اسلام، قرآن و ظلم ستیزی با ظالمان و ستمگران هرگز از پای ننشستند تا امروز الگوی شهامت و شجاعت زنان عالم باشند تا نسل‌ها از ایشان درس بگیرند.
امام جمعه بیارجمند بررسی تاریخ اسلام و انقلاب این موضوع را اثبات می‌کند که دشمنان و منافقان از هیچ لحظه و ترفندی برای ضربه زدن دریغ نمی‌کنند.
احمدی با بیان اینکه دشمن گمان می‌کند با ترور و شهید کردن افرادی همچون شهید سلیمانی، آن‌ها را از ما گرفته است، درحالی که شهدا هستند و اثرگذاری آن‌ها بعد از شهادت چندین برابر می‌شود، اظهار کرد: تهاجم فرهنگی سنگینی که دشمن علیه کشور دارد به برکت حضور و خون شهدا کم اثر می‌شود.
او تصریح کرد: دشمن همه هدف او زدن رهبری است، اما چرا تاکنون موفق نشدند، چون شهدا زنده اند و از این نظام و رهبری محافظت می‌کنند.
بخشدار بیارجمند نیز در این نشست گفت: یکی از موضوعاتی که در شورای فرهنگ عمومی باید مطرح شود موضوع اعتماد سازی در بین جامعه می‌باشد و همه اعضا باید تلاش کنند موج بی اعتمادی که توسط دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در بین مردم به وجود آمده است را خنثی سازند.
محمد کریمی با اشاره به موضوع شب یلدا افزود: آیین‌ها و آداب بسیار خوبی در بین مردم ایران وجود دارد که باید حفظ شود، اما باید از خرافه پرستی و بدعت‌های اشتباه دوری کنیم.
نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش بیارجمند در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی به عنوان یک الگوی ماندگار و بی بدیل در سطح جامعه شناخته شده است و باید روحیه ایثار ازخودگذشتگی و اخلاص شهید سلیمانی به نسل‌های آینده انتقال داده شود.
در ادامه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: به منظور ارتقاء فرهنگ عمومی شورای فرهنگ عمومی در هر منطقه فعالیت دارد.
محمدتقی یزدی افزود: یکی از وظایف این شورا تلاش برای حذف سنت‌های غلط و تشویق مردم به حفظ و تقویت ارزش‌های دینی انقلاب اسلامی و فرهنگی منطقه می‌باشد.
او تصریح کرد: امسال با توجه به همزمانی ایام فاطمیه و شب یلدا تلاش شود تا حرمت این شب‌های گرامی و فاطمی نگهداشته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار