مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

آغاز اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی شوق زیارت/ ۱۲۰ مددجوی زنجانی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند

زنجان _ مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی شوق زیارت خبر داد و گفت:120 مددجوی زنجانی به این سفر زیارتی اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۴۷۷۲۲۳
|
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷

آغاز اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی شوق زیارت/ ۱۲۰ مددجوی زنجانی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ روح اله صالحی گفت: به منظور فراهم آوردن بستری مناسب برای دریافت کمک‌های مردمی و اعزام آن گروه از مشتاقان اهل بیت (ع) که به دلیل نیاز مالی، امکان تشرف به زیارت را ندارند طرح «شوق زیارت» در استان زنجان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ آذرماه (چهارشنبه هفته جاری) ۱۲۰ نفر از یک هزار نفر برنامه‌ریزی شده در قالب کاروان شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام می‌شوند، افزود: این کاروان با هدف تقویت روحیه معنوی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد و ترویج فرهنگ ناب ارتباط با اهل‌بیت (ع)، افزایش نشاط، تقویت رفتار‌های دینی، تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی دینی و اسلامی خانواده‌ها با استفاده از ظرفیت عظیم خیران اجرا می‌شود.

صالحی با بیان اینکه در کنار توجه به وضعیت معیشتی مددجویان عزیز تحت حمایت توجه به ابعاد مختلف توانمند‌سازی به ویژه توانمندسازی فکری و فرهنگی از اولویت‌های مهم این نهاد است، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، ارتقاء سطح باور‌های دینی و اعتقادی خانواده‌های تحت حمایت و زمینه‌سازی برای اعزام مددجویان عزیز تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند به اماکن زیارتی و متبرکه است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: با اجرای طرح شوق زیارت در نظر داریم با بهره‌مندی از کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی خیران نیک‌اندیش علاوه بر فراهم کردن زمینه مشارکت مردم نوع دوست استان، زمینه بهره‌مندی از فیض رحمت الهی و شفاعت اهل‌بیت (ع) فراهم شود. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار