خبرهای داغ:
استاندار قزوین؛

رانندگان آخرین توطئه‌های دشمنان را هم نقش بر آب کردند

استاندار قزوین گفت: یکی از آخرین توطئه‌های دشمنان با توجه به ناکامی هایی که در توطئه‌های شوم خود داشتند، تأثیرگذاری بر صنعت حمل و نقل و ایجاد خدشه در مسیر کالا رسانی به مردم بود که رانندگان مانند همیشه دِین خود را به جامعه ادا کردند.
کد خبر: ۹۴۷۷۰۴۵
|
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

قزوین_ به گزارش بسیج، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین شامگاه شنبه در حاشیه حضور در جمع راهداران شهرستان قزوین ضمن تقدیر از زحمات خالصانه و شبانه روزی راهداران اظهار داشت: همانگونه که تلاش می کنیم حوادث برای مردم کاهش یابد، باید تلاش کنیم حوادث برای راهداران هم کاهش پیدا کند و از هرگونه تلاشی برای برطرف شدن مشکلات آنها دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: برای حل موضوعات و مسائل مرتبط با شرایط کاری راهداران با کمک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هرگونه پیگیری مورد نیاز را انجام خواهیم داد.

اعلایی گفت: یکی از وظایف اصلی حاکمیت راهداری است و برطرف شدن مشکلات راهداران یکی از وظایف مسئولان است، مسئولان هم ناآشنا با زحمات راهداران نیستند و با کمک یکدیگر باید این مشکلات را از بین برد.

استاندار قزوین اضافه کرد: یکی از آخرین توطئه‌های دشمنان با توجه به ناکامی هایی که در توطئه های شوم خود داشتند، تاثیرگذاری بر صنعت حمل و نقل و ایجاد خدشه در مسیر کالا رسانی به مردم بود که در این زمینه خیلی تلاش کردند ولی رانندگان مانند همیشه دِین خود را به جامعه ادا کردند و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند که این اقدام شایسته تقدیر و تشکر است. 

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: در کنار يکديگر این باور را داریم که آرمان‌های کشور و انقلاب پابرجاست و بر آرمان‌های خود پافشاری می‌کنیم و اعتقاد داریم که کشور ایران کشوری نیست که غیر از ملت ایران برای آن تصمیم بگیرند و به طور قطع تمامی توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار