بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی و بسیج اساتید استان البرز در خصوص تحریم سردار حیدرنیا توسط اتحادیه اروپا

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی و بسیج اساتید استان البرز در خصوص تحریم سردار حیدر نیا، فرمانده سپاه البرز توسط اتحادیه اروپا بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۷۷۰۳۸
|
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی و بسیج اساتید استان البرز در خصوص تحریم سردار حیدرنیا، فرمانده سپاه البرز توسط اتحادیه اروپا بیانیه ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

«و لن ترضی عنک الیهود و لا النّصاری حتّی تتّبع ملّتهم»، هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد مگر آنکه پیروی از آیین آنها کنی. سوره مبارکه بقره آیه ۱۲۰

بار دیگر حامیان حمله به عراق و افغانستان ،ساکتین فاجعه صبرا و شتیلا، پشتیبانان تجاوز به سرزمین یمن و به وجود آورندگان گروه جانی و تروریستی داعش، دست به قلم شده اند و تحریم سیاهه میکنند! آن هم علیه پرچمداران مبارزه با تروریسم در منطقه.

فرماندهان دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این تحریم ها ذره ای از اراده و عزمشان جهت خدمت رسانی روزافزون به ملت شریف ایران کاسته نخواهد شد.

در بین این اسامی نام فرمانده دلاور سپاه امام حسن مجتبی (ع) سردار دکتر علیرضاحیدرنیا نیز به چشم میخورد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی و بسیج اساتید استان البرز ضمن حمایت قاطع و کامل خود از مدافعان امنیت کشور ، کسب این مدال افتخار و عزت را به ایشان تبریک گفته و مراتب قدردانی از فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز را اعلام میدارد.

نصر من الله و فتح قریب...

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی و بسیج اساتید استان البرز

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها