خبرهای داغ:

مسابقه نقاشی «مقاومت» در شاهرود برگزار می‌شود

شاهرود_رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: بمناسبت روز مقاومت مسابقه‌ای برای اساتید و هنرجویان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۷۶۹۶۹
|
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶

مسابقه نقاشی «مقاومت» در شاهرود برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج، محمدتقی یزدی از اهمیت روز مقاومت و جایگاه سردار دل‌ها در بین مردم افزود: مکتب مقاومت در سه دهه اخیر به شخصیت محوری یعنی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گره خورده و نماد این راهبرد موفق، انقلاب اسلامی است.
او هدف از برپایی مسابقه «مقاومت» این طور تصریح کرد: استفاده از وجوه مختلف شخصیت شهید سلیمانی جهت هم افزایی و انسجام در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری آثاری خلق کرد که به الگوسازی در مورد این شهید والامقام امیدوار بود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود اظهار کرد: این مسابقه ویژه هنرجویان و اساتید آموزشگاه‌های آزاد هنر‌های تجسمی شهرستان شاهرود می‌باشد.
یزدی با اشاره به مهلت ارسال آثار تا ۱۰ دی ماه است گفت: هنرجویان آثار خود را به مسئول آموزشگاه تحویل نمایند که بعداز جمع آوری، از آثار منتخب یک نمایشگاه در روز شهادت سردار سلیمانی برگزار می‌شود.
در پایان یادآور می‌شود مسابقه نقاشی «مقاومت» به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری بسیج هنرمندان و بسیج رسانه شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار