معاون سیاسی فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران:

بسیاری از کشورها در دوران کرونا مدارس ابتدایی خود را تعطیل نکردند اما ما دو سال دانشگاه و مدارس را تعطیل کردیم

گردهمایی فرماندهان بسیج با حضور معاون سیاسی فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران و جمعی از فرماندهان و روسای ادارات شهرستان ری در آستان مقدس حضرت شیخ صدوق برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۶۷۵۵
|
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱

 سرهنگ علی طزری   معاون سیاسی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در این مراسم با اشاره به تلاش معاندان جمهوری اسلامی بر ایجاد تفرقه و نا امیدی در مردم اظهار داشت: دشمن به صراحت اعلام کرد که ما نیاز به یک 17 شهریور دیگری که مانند 17 شهریور سال 57 که منجر به انقلاب اسلامی شد داریم و استراتژی آنها این است که یک کستار شیدید شکل بگیرد و این موضوع را در اکثر شبکه های خود اعتراف کرده اند. لذا جهاد امیدآفرینی در بین مردم در این برهه از زمان ضرروت دارد و همه باید تلاش کنیم که امید را در بین مردم گسترش دهیم.

وی با اشاره به دیدار جمعی از بسیجیان با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: ایشان در این دیدار جهاد تبیین را امری فوری، فریضه، قطعی و عینی دانستند. وی افزود: بنابراین هر کسی درحد توان خود باید نسبت به جهاد تبیین اقدام و تلاش کند.   

 طزری اظهار داشت: اغتشاشات اخیر با  هدف براندازی و مهار قدرت   جمهوری اسلامی صورت گرفت اما مقام معظم رهبری فرموند خردادماه سال 60 بنی صدر عزل شد، تیرماه انفجار حزب جمهوری و شهادت شهید بهشتی و سپس شهادت شهید رجایی و باهنر اتفاق افتاد و در اوج ترورها درگیر جنگ نظامی بودیم اما خداوند به ما کمک کرد و خدای سال 60 خدای سال 1401 هم هست و دشمن هیچ کاری  نمی تواند از پیش ببرد.

وی خاطرنشان کرد: قدرت پهبادها و موشک های ایران، ارتقای ظرفیت غنی سازی هسته ای، حضور دولت  انقلابی و پایبند به اصول، رویکرد فعال در نظام بین الملل و توافق با کشورهای منطقه، عضویت در سازمان همکاریهای شانگهای، پرداخت بدهی های گذشته و عدم استقراض از بانک مرکزی، تثبیت وضعیت سوریه، تثبیت قدرت حزب الله و افزایش صدور نفت ایران با وجود تحریم ها از جمله دستاوردهایی بود که در  گزارش سنتکام در مورد قدرت ایران مطرح شده است.

معاون سیاسی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: برای نخستین بار در تاریخ انقلاب اسلامی، شاهد یک جنگ ترکیبی  فرهنگی هستیم،  اکنون دشمن از مرحله کشته سازی عبور کرده   و به دنبال ایجاد اعتصاب بازار و کارخانجات ، اغتشاش شبانه، و موارد دیگر است اما   مردم با آنها همراهی نکردند و تیر آنها به سنگ خورد.

وی گفت:  امروز یکی از برنامه های دشمن ایجاد یاس و نا امیدی و جنگ روایت ها است در حالی که واقعیت با فضای مجازی تفاوت دارد. وی تاکید کرد که خانواده ها مراقب فرزندان خود باشند چرا که فضای مجازی تحیت سیطره دشمن است و در شرایط کرونا که بسیاری از کشورها مدارس ابتدایی خود را تعطیل نکردند اما دو سال دانشگاه و مدارس را تعطیل و بچه ها یمان را رها کردیم با دست خودمان آنها را به دهان شیر فرستادیم. لذا باید به توصیه های رهبری توجه کنیم که فرمودند بسیج را تقویت کنید و این موضوع در 7 توصیه ایشان در گام دوم انقلاب نیز تاکید شده است.

در پایان این مراسم از   ایثارگران ، شهدای بسیج ادارات و مادر شهید مرتضی کردی   که پیکر او پس از ۳۴ سال  تفحص شده   تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار