خبرهای داغ:

مسوول تعلیم و تربیت سپاه سرخه با معلمان تربیتی مدارس دیدار کرد

حجت الاسلام و المسلمین مسعود موسویان با معلمان تربیتی مدارس دخترانه و پسرانه سرخه در جهت سازماندهی و هماهنگی برنامه ها دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۴۷۶۶۶۵
|
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، حجت الاسلام و المسلمین مسعود موسویان مسوول تعلیم و تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه و جمعی دیگر از مسئولان سپاه با مدیران و مربیان تربیتی مدارس شهرستان سرخه دیدار و گفتگو کردند.

گفتنی است این دیدار با دانشگر مدیر و زینب داودی مربی طرح تربیتی دبیرستان دخترانه سمیه، علیپور مدیر و سکینه حمزه مربی طرح تربیتی دبیرستان ۱۵ خرداد و مدیر و ادهم مربی طرح تربیتی دبیرستان پسرانه شهید رضایی نژاد، پیوندی مدیر و رسولی مربی طرح تربیتی آموزشگاه بهارستان و مقصودی مدیر و مومن آبادی مربی طرح تربیتی مجتمع آموزشی بصیرت مومن آباد انجام شد.

در طی این دیدارها بر برگزاری جلسات جهاد تبیین در مناسبت های پیش رو و بر استفاده لازم از ابزارهای در جهت تشویق دانش آموزان گفتگو و تبادل نظر شد.

همچنین از آماده سازی دفتر واحد مقاومت بسیج در دبیرستان رضایی نژاد بازدید به عمل آمد.

گفتنی است دفتر واحد مقاومت بسیج دانش آموزی این مدرسه با نام شهید والامقام محمد تقی فیض در ایام سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح خواهد شد.

لازم به ذکر است در پایان این دیدار حکم مسئولیت مربیان طرح تربیتی به آن ها اهدا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار