خبرهای داغ:

15 بسته معیشتی به همت بسیجیان سرخه ای توزیع شد

در راستای رزمایش مواسات و کمک 15 بسته معیشتی به همت گروه جهادی ام الشهید هاجر بیگم سیادت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۷۶۶۶۰
|
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه ۱۵ بسته معیشتی به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) به خانواده های نیازمند در سرخه اهدا شد.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه در پی توصیه مقام معظم رهبری به فعالیت در زمینه کمک رسانی به افراد نیازمند و آسیب دیده انجام شد.

او در طی دوره های مختلف با یاری خیرین بسته ها و کمک های بسیاری جمع آوری و به خانواده های نیازمند اهدا شده است، افزود: به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) 15 بسته معیشتی آماده و بین خانواده های کم برخوردار به همت گروه جهادی ام الشهید هاجر بیگم سیادت توزیع شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) اضافه کرد: این بسته ها شامل اقلام اولیه برنج، روغن، ماکارونی و حبوبات بوده و با حفظ شان و منزلت خانواده ها اهدا شد.

فیض بیان داشت: همچنین چهارمین جلسه از سلسله جلسات مهارت های زندگی با حضور فلاحت کار با همکاری مسجد امام صادق (ع) در پایگاه با استقبال و رضایمندی بسیجیان برگزار شد.

او افزود: در جهت رشد خلاقیت و ابتکار کودکان کلاس کاردستی و دست ورزی با نونهالان مهد قرآنی فرشته های آسمانی در این پایگاه برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار