بسیجیان نسیم شهر کمک هزینه درمانی یک خانوادهٔ بی سرپرست را تامین کردند

کمک هزینه درمانی یک خانوادهٔ بی سرپرست به همت حوزه ۲۵۴ حضرت خدیجه (س) نسیم شهر و با همکاری یکی از خیرین نیکوکار کار، تامین شد.
کد خبر: ۹۴۷۶۶۵۲
|
۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج: به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه (س) به همت حوزه ۲۵۴ حضرت خدیجه (س) نسیم شهر و  با همکاری یکی از خیرین نیکوکار کار،   کمک هزینه   درمان دختر خانواده که مبتلا به بیماری خاص است تهیه و به حساب مادر خانواده واریز شد.

 با توجه به اینکه همسر این زن معتاد متجاهر است و به دلیل عدم توانایی تامین هزینه های زندگی در خانه زندگی نمی کند. پسر خانواده نیز به علت توزیع مواد مخدر به اعدام محکوم شده است این خانواده با مشکلات عدیده ای مواجه شده است؛ از سوی دیگر دختر این خانواده به بیماری خاص مبتلا است و نیاز به دارو و درمان  دارد   مادر خانواده نیز از طریق کار در منزل امرار معاش می کند که با همکاری حوزه ۲۵۴ حضرت خدیجه (س) نسیم شهر و  با همکاری یکی از خیرین نیکوکار کار،  کمک هزینه  درمانی  این دختر تامین شد.

 لازم به توضیح است اینگونه کمک های خداپسندانه ۴ مرحله در ماه توسط بسیجیان حوزه ۲۵۴حضرت خدیجه(س) جمع آوری و به حساب خانوارهای نیازمند واریز می گردد.

 

خبرنگار: پریسا باقری

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار