دوره تربیت تعالی گروه های نقش آفرین بسیج استان تهران

دوره تربیت تعالی گروه های نقش آفرین بسیج استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۶۵۹۰
|
۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، صبح امروز، دوره تربیت تعالی گروه های نقش آفرین بسیج با سخنرانی حجت الاسلام بهرامی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت سیدالشهدا (ع)، و با حضور روحانیت معزز و بسیجیان و هادیان سیاسی و اصحاب رسانه در سالن همایش سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران برگزار شد.

این مراسم ضمن قرائت قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی ایران و صلوات خاصه امام رضا علیه السلام با سخنرانی حجت الاسلام رنجبریان استاد اخلاق آغاز شد.

این همایش، با سخنرانی دکتر کمالی پژوهشگر حوزه رسانه ادامه و با سخنرانی سرهنگ شایان فر معاون اداری و برنامه ریزی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین خاتمه پیدا کرد.

 

حجت الاسلام رنجبریان در این همایش در سخنانی به تشریح تحولات سیاسی اخیر و مقایسه این شرایط با حکومت پیامبر و امیرالمومنین پرداخت و گفت: تحولات اخیر علاوه بر جنبه های بدوی تهذیب نفس و خودسازی ابعاد دیگری هم دارد.

وی ادامه داد: بعد از جنگ سخت، جنگ نرم شروع می‌شود و آنچه مومنین را حفظ میکند نیروی ایمان است.

حجت الاسلام رنجبریان بیان کرد: در جنگ سخت توجه ها به یک نکته و موقعیت و وضعیت دشمن است اما در شرایط جنگ نرم وضعیت به گونه ای است که گاهی تشخیص دشمن دشوار می شود.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب از 30سال پیش خطر هجمه فرهنگی را در قالب شبیخون فرهنگی تهاجم فرهنگی ناتوی فرهنگی و... مطرح کردند که اهمیت آن از بحث اقتصادی هم جدی تر است

وی ادامه داد: هسته مرکزی جریان قیام حضرت زهرا حاکمیت دینی و بحث جانشینی رسول الله بود و دردین چیزی مهم تراز بحث ولایت نداریم که در قرآن و روایات هم بر این موضوع تاکید شده است

وی گفت: هرچند در آن زمان این موضوع کمتر مورد توجه قرار گرفت اما هرچه جلو تر آمدیم آثار آن را بیشتر درک کردیم وی یادآور شد توجه به سیره حضرت زهرا به عنوان الگوی جامعه اسلامی در عصر حاضر مورد توجه قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/**** 

ارسال نظرات
آخرین اخبار