واکنش سردار کشکولی به تحریم خود از سوی اتحادیه اروپا:

تحریم‌های اروپا هیچ‌گونه ارزشی ندارند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: هدف اتحادیه اروپا از اعمال تحریم ها جنگ روانی است و در زبان عامیانه باید گفت کفگیرشان به ته دیگ خورده است.
کد خبر: ۹۴۷۶۳۸۷
|
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان؛ اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی را علیه 21 شخص و نهاد ایرانی اتخاذ کرد که در این لیست نام سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان نیز وجود دارد.

سردار مرتضی کشکول به اعمال تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه 21 شخص و نهاد ایرانی و قرار گرفتن نام وی در این لیست اشاره و اظهار کرد: این تحریم‌ها هیچ‌گونه ارزشی ندارند که بخواهیم در مورد آنها صحبت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا شما اموالی خارج از کشور دارید که اتحادیه اروپا شما را تحریم کرده، افزود: اموال ما فکر و ذهن مردم بیدارجهان است که در اروپا، آمریکا، شرق آسیا و سراسرجهان است، هر ذهن ، فکر و دل بیداری که آزادی خواه و ظلم ستیز است دارایی های با ارزش ما هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در رابطه با هدف اتحادیه اروپا از اعمال تحریم ها گفت: هدف اتحادیه اروپا از اعمال تحریم‌ها جنگ روانی است و در زبان عامیانه باید گفت کفگیرشان به ته دیگ خورده است.

وی افزود: 43 سال است مردم ایران مفتخر هستند که در مقابل استکبار ایستاده اند ما هم قطره‌ای از این دریا هستیم.

 سردار کشکولی گفت: اتحادیه اروپا راهی ندارد جز اینکه تسلیم اقتدار و صلابت نظام اسلامی و ملت ایران شود.

ارسال نظرات