خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛

جهاد تبیین، ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه بشری است

حجت الاسلام پنجی گفت: امروز تبیین واقعیت ها و حقایق تاریخ تحلیلی صدر اسلام نیز با جهاد تبیین باید محقق شود و جهاد تبیین امروز، ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه بشری است، چرا که فرهنگ فاطمی، فرهنگ بصیرت و درس ولایت و ولایتمداری در جامعه است. 
کد خبر: ۹۴۷۶۳۷۵
|
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام محمد پنجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در مراسم عزاداری به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) در جمع پایوران سربازان ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا، به شرایط سخت و بسیار پیچیده دوران حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و گفت: امامت و تبعیت از ولایت تنها راه رشد معنوی و قرب به خداوند متعال است. اگر امامت و ولایت در زندگی انسان حذف شود، صراط و مسیر به سمت اهداف الهی و صراط مستقیم نیز حذف می شود و انسان در مسیر انحراف قرار می گیرد. 

وی گفت: در دوران بسیار سخت و پیچیده حضرت زهرا (س)، خیلی از اصحاب و بزرگان در دفاع از ولایت سکوت کردند و خود حضرت فاطمه(س) یک تنه در کنار امام علی (ع) در دفاع از امامت و ولایت قیام کرد. 

این مسوول در ادامه افزود: حضرت فاطمه (س) برای دفاع از مسأله امامت و ولایت، از هر مسیری برای جهاد تبیین و روشنگری در جامعه استفاده کردند. ایشان با حضور در منازل مهاجرین و انصار، هدف پیامبر( ص) را از بعثت و پیام مهم عید غدیر را تبیین و یادآوری می کردند و با این جهاد تبیین و روشنگری توانستند در جامعه، با خطبه های خود جریان سازی را راه اندازی کنند.      

حجت الاسلام پنجی، جهاد تبیین امروز را ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه بشری دانست و گفت: امروز دشمن در فضای مجازی در جنگ ترکیبی خود تلاش می کند، تمام حوادث و واقعیت های جریان حق را دچار تحریف سازد و با تحریف، افکار و قلوب نسل جوان را در دست بگیرد. امروز تبیین واقعیت ها و حقایق تاریخ تحلیلی صدر اسلام نیز با جهاد تبیین باید محقق شود و جهاد تبیین امروز، ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه بشری است، چرا که فرهنگ فاطمی، فرهنگ بصیرت و درس ولایت و ولایتمداری در جامعه است. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا ، در پایان سخنان خود، به مشی سیاسی حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و گفت: حضرت فاطمه (س) دخت پیامبر گرامی اسلام(ص) سزاوارترین افراد برای مشارکت سیاسی و حضور در صحنه های سیاست بودند و همچون سیاستمداری قهرمان در همه صحنه های سیاسی و اجتماعی و در دفاع از حق، عدالت، امامت و ولایت فعال بودند. مشی سیاسی حضرت فاطمه (س)، مشیی آگاهانه همراه با بصیرت دینی و بینش عمیق معرفتی بود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها