ماجرای تهدید «مهران رجبی»

مهران رجبی گفت: هزار بار اعلام کردم من در «دورهمی» اجرا نمی‌کنم باز هم در فضای‌مجازی به انتشارش ادامه دادند این خودش نشانه یک رفتارِ غیرحرفه‌ای در فضای‌مجازی است.
کد خبر: ۹۴۷۶۲۸۰
|
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، هزار بار اعلام کردم من در «دورهمی» اجرا نمی‌کنم باز هم در فضای‌مجازی به انتشارش ادامه دادند. این خودش نشانه یک رفتارِ غیرحرفه‌ای در فضای‌مجازی است.

این طوفانی که در فضای‌مجازی به پا کردند ضعیف شده و ضعیف‌تر و ضعیف‌تر خواهد شد و کفِ روی آبی می‌ماند بعدها خود همکاران‌مان متوجه می‌شوند که قدری ترسیده بودند و آلتِ دست قرار گرفته بودند.

ما می‌دانیم این حرکتی که سازمان دهندگانش سرویس‌های جاسوسی و امنیتی کشورهای مقابل هستند؛ آنها هیچ ابایی ندارند که دختران و پسران ما از دنیا بروند. آنها حتی خوشحال هم می‌شوند.

در این بمبارانِ فضای‌مجازی، خبر دارم و شنیده‌ام که خیلی از همکارانم مورد هجمه قرار گرفته‌اند که چرا حرفی نمی‌زنند. توهین می‌شنوند که چرا سخنی نمی‌گویند و واکنشی ندارند و اصلاً همین که این اعتراض به آنها با توهین صورت می‌گیرد یعنی باطل است.

همین روزها هم تهدید می‌شوم و توهین می‌شنوم اما کار درست را باید با شهامت، رشادت و شجاعت انجام داد و دل به تهدید کسی نبست. اگر این وابستگی و دلبستگی اتفاق بیفتد در واقع فرد در فضای‌مجازی غرق شده است.

ارسال نظرات