به همت سازمان بسیج هنرمندان انجام شد؛

دیدار مسئولین شورای انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان با استاد سید علی موسوی گرمارودی

در مجموعه برنامه‌های دیدار از پیشکسوتان عرصه‌ی هنر و فرهنگ کشور همزمان با سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علیها)؛ جمعی از مسئولین شورای انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان در دیداری دوستانه در منزل استاد سید علی موسوی گرمارودی؛ شاعر و نویسنده پیشکسوت و متعهد و چهره ماندگار سال 1385 جمع شدند. 
کد خبر: ۹۴۷۶۱۹۲
|
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ در مجموعه برنامه‌های دیدار از پیشکسوتان عرصه‌ی هنر و فرهنگ کشور همزمان با سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علیها)؛ جمعی از مسئولین شورای انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان همچون؛ آقای همایون زین الدین (مسئول امور انجمن های سازمان بسیج هنرمندان و شاعران چون؛ حسین اسرافیلی، رضا اسماعیلی، مصطفی محدثی خراسانی، محمد مهدی عبدالهی، ایرج قنبری، فاطمه نانی زاد و ... در دیداری دوستانه در منزل استاد سید علی موسوی گرمارودی؛ شاعر و نویسنده پیشکسوت و متعهد و چهره ماندگار سال 1385 جمع شدند. 

استاد گرمارودی؛ از جمله شاعرانی بودند که در کشمکش پیروزی انقلاب اسلامی، شعرهای کوبنده و پرمعنایی سرودند؛ به همین خاطر ایشان را بنیان‌گذار شعرهای انقلابی می‌دانند.

همچنین در این دیدار؛ ضمن تقدیر و تجلیل از استاد گرمارودی؛ مصطفی محدثی خراسانی و حسین اسرافیلی از شاعران پیشکسوت کشور اخوانیه هایی را به ایشان تقدیم کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار