خبرهای داغ:

محفل انس با قرآن در بسطام برگزار شد

شاهرود_ به مناسبت گرامیداشت هفته قرآن، عترت و نماز محفل انس با قرآن با حضور کاروان قرآنی و اساتید برجسته حافظ و قاری بین المللی قرآن در کانون شهید مفتح برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۶۰۱۳
|
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

محفل انس با قرآن در بسطام برگزار شدبه گزارش خبرنگار بسیج، به مناسبت گرامیداشت هفته قرآن، عترت و نماز محفل انس با قرآن با حضور کاروان قرآنی و اساتید برجسته حافظ و قاری بین المللی قرآن در کانون شهید مفتح برگزار شد.
محمد حسین متحدی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه بسطام در این مراسم معنوی با اشاره به نقش ارزنده آموزش، تلاوت و انس با قرآن در تقویت و تربیت دینی کودکان و نوجوانان افزود: اگر دستورات قرآن در زندگی ما ساری و جاری شود، شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهیم بود.
او از دانش آموزان خواست جهت انس بیشتر با قرآن روزانه یک صفحه از قرآن را همراه با معنی آن تلاوت نمایند.
استفاده از برنامه‌های جذاب و مفید آقای علیزاده استاد و مربی قرآن شامل بازی‌های قرآنی، آموزش صحیح روخوانی و روانخوانی در قالب بازی، استفاده از وسایل اموزشی نظیر جداول قرانی، بازی و معما‌های قرآنی، اجرای مسابقه و تلاوت سعید پرویزی قاری برگزیده و ممتاز بین المللی و استفاده از بیانات ایشان در خصوص برکات تلاوت قرآن در زندگی انسان و پاسخ به پرسش‌های دانش آموزان و تقدیر از دانش آموزان فعال قرآنی از برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار