فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج مطرح کرد؛

تجهیز ۲۵ مهد کودک محله محور به همت سپاه ناحیه امام حسین (ع)

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج از افتتاح چند پروژه دارای پیوست فرهنگی به همت این ناحیه خبر داد و گفت: تجهیز ۲۵ مهد کودک محله محور که از این تعداد، ۱۸ مهد در دو ماهه اخیر افتتاح شدند، از جمله آن هاست.
کد خبر: ۹۴۷۵۸۵۷
|
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵

سرهنگ رشید کبودوند، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از کرج از افتتاح چند پروژه دارای پیوست فرهنگی به همت این ناحیه خبر داد و مطرح کرد: افتتاح حرم شهدای گمنام و چایخانه ای متبرک به نام امام رضا (ع) در کانون شهید سبحانی سپاه کرج از جمله این پروژه هاست.

تجهیز ۲۵ مهد کودک محله محور به همت سپاه ناحیه امام حسین (ع)

وی افزود: تجهیز ۲۵ مهد کودک محله محور که از این تعداد، ۱۸ مهد در دو ماهه اخیر افتتاح شدند، بروزرسانی و احیای سالن شبیه ساز تیراندازی که در یک هفته اخیر، به حدود یک هزار دانش آموز خدمات ارائه داده است، افتتاح سنگر شهدای تدارکات و ساختمان حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت محدثه (س) از دیگر پروژه ها هستند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با اشاره به افتتاح کلینیک خدمات اجتماعی مهر ایران که خدماتی از جمله مشاوره، جهیزیه و ... را ارائه می دهد، همچنین از کلنگ زنی سالن ورزشی پینت بال در منطقه کلاک و مرکز آموزشی شهید سید روح الله عجمیان در کانون شهید سبحانی سپاه کرج خبر داد و گفت: امید است با افتتاح این پروژه ها بتوانیم خدماتی در شأن شهروندان به آن ها ارائه دهیم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها