حجت‌الاسلام حسنی:

هیچ انسان غیرتمندی حاضر نیست به امریکا باج دهد

حجت‌الاسلام علیرضا حسنی گفت: به چند بیانیه و مصاحبه بعضی از ورشکستگان سیاسی دل‌خوش نکنند چراکه اینجا ایران است که نزدیک به ۳۰۰ هزار شهید داده است تا این حکومت شیعه اثنی عشری رأس کار باشد.
کد خبر: ۹۴۷۵۷۰۵
|
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از میبد آدینه، امام‌جمعه موقت میبد خطاب به ورشکستگان سیاسی که در این مملکت بد امتحان دادند تصریح کرد: شما ورشکستگان سیاسی بد امتحان دادید و حال کار به‌جایی رسیده است که پیشنهاد می‌دهید؛ برای اینکه مساله شما حل شود و اغتشاشات در خیابان‌ها جمع شود بیاید با امریکا مساله را حل کنید؛ مگر رهبر معظم انقلاب اسلامی به زیبایی جواب نداند که حل شدن مساله ما با امریکا این است که دائم به امریکا باج دهیم.
حجت‌الاسلام حسنی گفت: اگر اهل باج دادن باشیم بله مساله حل می‌شود، اما به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی، ملت ایران ملت غیور و غیرتمند است و هیچ انسان غیرتمندی حاضر نیست به امریکا باج دهد.
امام‌جمعه موقت میبد افزود: آنها می‌توانند هرروز دردسری برای ما درست کنند اما به حول قوه الهی و دعای حضرت ولی‌عصر (عج) و به حرمت خون شهدایی که پای این درخت ریخته شده است؛ روزبه‌روز توطئه‌هایی که برای این کشور می‌چینند خنثی و به نتیجه نخواهد رسید.
مدیر حوزه علمیه برادران میبد در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر امروز ازنظر فرهنگی خوب کارکرده بودیم خیلی از مسائل حل بود و شورای عالی انقلاب فرهنگی که هدایت فرهنگی کشور را بر عهده دارد باید برنامه‌ریزی دقیق داشته و با قانون و اجرا وارد میدان فرهنگی کشور شود.
امام‌جمعه موقت میبد با قدردانی از حضور مسئولان رده‌های مختلف نظام در روز دانشجو در دانشگاه‌ها گفت: باوجودی که دشمن می‌خواهد دانشگاه‌ها را به تعطیلی و جلوی پیشرفت دانشجویان ما را بگیرند اما دانشجویان بصیر ما و مسئولین حرف همدیگر را شنیدند و با دشمن مثل سایر اقشار ملت همراهی نکردند.
حجت‌الاسلام حسنی در بخش دیگر از سخنان خود بر مهار تورم و گرانی اجناس از سوی برنامه ریزان مسائل اقتصادی تأکید کرد و گفت: مردم به لحاظ اقتصادی تحت‌فشارند و باید راهی برای درمان مشکل اقتصادی مردم پیدا کرد.
خطیب جمعه میبد با اشاره به گزارش‌هایی از بعضی از ادارات بر بی‌توجهی به ارباب‌رجوع گفت: در بعضی از ادارات آن طوری که بایدوشاید با ارباب‌رجوع درست برخورد شود و گره از مشکل مردم باز کنند کم‌کاری می‌شود.
وی افزود: باید افرادی که مردم را نسبت به‌نظام و انقلاب بدبین می‌کنند شناسایی و تذکر داده شود چراکه ارباب‌رجوع در ادارات جمهوری اسلامی باید مورد تکریم و احترام واقع شوند و با نزدیک‌ترین راه ممکن گره از کار مردم باز شود.
حجت‌الاسلام حسنی در ادامه از نیروهای امنیتی و انتظامی و سپاه و بسیج که شبانه‌روز در این شهرستان برای تأمین امنیت مردم به‌ویژه در این ایام که افرادی با شعارنویسی می‌خواستند با روح و روان مردم بازی کنند قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه این افراد دستگیر شدند و خانواده‌ها باید نسبت به فرزندانشان مراقبت بیشتری داشته باشند.
امام‌جمعه موقت میبد با تسلیت ایام فاطمه گفت: ایام فاطمیه یکی از بهترین مناسبت‌هایی است که انسان می‌تواند از شهیده این ایام حضرت زهرای اطهر سلام‌الله علیها درس جهاد تبیین بگیرد.
امام‌جمعه موقت میبد با اشاره به حوادث بعد از رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) اظهار داشت: حوادثی که بعد از رحلت پیامبر در جهان اسلام اتفاق افتاد این بود که دختر پیغمبر چگونه وارد جهاد تبیین شد؟ و در آن قیام پر حماسه فرهنگی‌اش لحظه‌ای از افشاگری و روشنگری‌های هدایت بخش خود دست برنداشت.
مدیر حوزه علمیه برادران میبد گفت: اینکه چرا حضرت زهرا سلام‌الله علیها این‌گونه وارد صحنه شد تصریح کرد: زمانی که زهرای اطهر دید حق مسلم ولی زمانش و امام عصرش را تضعیف می‌کنند و در دین انحراف ایجاد می‌کنند و مسلمانان را به انحراف می‌کشانند وارد جهاد تبیین شد.
وی بابیان اینکه در مدینه پیغمبر (ص) اکثر مردم یا با منحرفین همراه بودند و یا راه سکوت و بی‌طرفی پیش گرفته بودند افزود: دختر پیغمبر با همه وجود احساس تکلیف کرد و وارد میدان شد، شروع کرد برای مردم از مقام ولایت و امامت دفاع کردن و جملات پیامبر را به یاد مردم آوردن.
حجت‌الاسلام حسنی خاطرنشان کرد: زهرای اطهر سلام‌الله علیها حتی در بستر بیماری هم وقتی زنان مدینه به عیادتش می‌رفتند سخنرانی کرد و درحالی‌که در فراق پدرش می‌سوزد، گاهی می‌بیند باید وارد اجتماع شود و به مسجد می‌رود و خطبه غرا را بیان می‌کند و مردم را مورد خطاب قرار می‌دهد.
حضرت زهرا در جهاد تبیین از همه‌چیزش گذشت
امام‌جمعه موقت میبد با اشاره به اینکه زهرا (س) در این جهاد تبیین از همه‌چیزش گذشت گفت: حضرت زهرا سلام‌الله علیها فدکش را غصب کردند، بدنش را مجروح، محسن اش را کشتند و در آخر خود زهرا شهید از دنیا بیرون رفت؛ ولی پای دفاع از حریم ولایت و امامت و اسلام ایستاد و نشان داد؛ در جهاد تبیین زن و مرد ملاک نیست و در روشنگری حقایق، جمعیت ملاک نیست و یک فرد بابیان و قلمی که دارد می‌تواند حقایق را به مردم بگوید.
مدیر حوزه علمیه برادران میبد اظهار داشت: زهرا سلام‌الله علیها روزی که در مدینه فریاد مظلومیتش بلند و از مسلمانان کمک خواست جوابش را ندادند؛ اما از ۷۵ تا ۹۵ روز بعد از رحلت پیامبر، جبرئیل از آسمان اخبار غیبی تا قیامت را برای حضرت زهرا بیان می‌کرد و حضرت زهرا می‌دانست اگر امروز در مدینه پدرش، این مردم همراهی نمی‌کنند در آینده تاریخ اسلام بناست ملتی بیایند که در دفاع از حریم ولایت و امامت از جان مایه می‌گذارند و آن روز بود که زهرا (س) چهره شما ملت ایران را دید.
امام‌جمعه موقت میبد گفت: حضرت زهرا (س) می‌دانست امروز از امام معصومشان امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) روی‌گردان شدند؛ در ۱۵ خرداد ۴۲ تا سال ۱۴۰۱ تا آینده، کشور ایران و ملت بزرگ شهید داده ما نه به‌صورت مستقیم در دفاع از امام معصوم، بلکه از نائب امام و ولی‌فقیه زمانشان با همه فتنه گران و مفسدین که می‌خواهند عمود خیمه انقلاب را بزنند و ولایت‌فقیه را تضعیف کنند تا پای جان و آخرین قطره خون پای حریم ولایت ایستاده‌اند و خواهند ایستاد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار