خبرهای داغ:

همسر مقتول در قتل شوهرش نقش داشت

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس از دستگیری قاتل توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "کوار" خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۵۶۶۳
|
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی فارس، سرهنگ حميد افرامن رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در اوايل آذرماه سال جاري، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی110 مبنی بر توقف یک دستگاه سواري پراید مشکوک در جاده "بند بهمن" شهرستان كوار، عوامل انتظامي سريعا در محل حاضر و مشاهده كردند مردي 44 ساله در میان پتو پیچیده شده و بر روي صندلي عقب به قتل رسيده است كه بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: كارآگاهان پليس از همان لحظات اوليه تحقيقات خود را آغاز و با اقدامات فني و تخصصي موفق شدند پس از 15 روز در اين زمينه قاتل 28 ساله را شناسايي و وي را در شهرستان شيراز دستگير كنند.

رئيس مركز اطلاع‌‌رساني پليس فارس تصريح كرد: متهم در بازجويي اوليه به قتل مرد 44 ساله با شي سخت و با مشاركت همسر متوفي اقرار كرد و گفت روز حادثه به علت مشكلات خصوصي با مقتول در منزل خودش درگير و با شي سخت وي را به قتل رساندم و سپس آن را در میان پتو پیچیده و با خودرو متعلق به خودش (مقتول) آن را در جاده "بند بهمن" رها كردم. 

سرهنگ افرامن با اشاره به اينكه متهمين براي سير مراحل قانوني روانه دادسرا شدند، به شهروندان توصيه كرد در صورت داشتن هرگونه مشكلات شخصي و خانوادگي با مراجعه به مراكز مشاوره معتبر آن را مرتفع تا شاهد حوادث دلخراشي نباشيم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار