یادداشت/

امام راحل پرچم‌دار مبارزه با دیکتاتوری بودند

با مقایسه دستاوردهای حکومت محمدرضا پهلوی و انقلاب اسلامی می توان متوجه شد چه کسی دیکتاتوری عمل می کرده و چه کسی با پرچم شریعت و عمل به قرآن کریم با دیکتاتوری مبارزه کرده است.
کد خبر: ۹۴۷۵۵۲۱
|
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علی حاج لو مسئول سیاسی سپاه ناحیه جوادالائمه (ع) در یادداشتی برای این خبرگزاری آورده است:

امام خمینی(ره) پرچمدار مبارزه با دیکتاتوری بودند. امروزه که برخی از سر ناآگاهی و عدم شناخت معنای دیکتاتور ، در فضای غبارآلود و فتنه گون شعار مبارزه با دیکتاتوری سر می‌دهند ، به سادگی و با مقایسه عملکرد و دستاورد های دوران حکومت محمدرضا پهلوی و دوران انقلاب اسلامی تحت زعامت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در موضوعات مختلف اعم از ابعاد فردی ، خانوادگی ، فرهنگی ، اجتماعی ، علمی ، پزشکی ، صنعتی ، ورزشی ، نظامی ، کشاورزی ، هوافضا و.... می توانند متوجه شوند که چه کسی دیکتاتوری عمل می کرده و چه کسی با پرچم شریعت و عمل به قرآن کریم با دیکتاتوری مبارزه نموده است.

برشمردن دستاورد های انقلاب اسلامی در مقایسه با دوران پهلوی واقعیت هایی را نمایان می کند که هر شنونده ای را متعجب و به فکر فرو می برد.

در دوران ۴۳ ساله انقلاب اسلامی علی رغم دشمنی مستکبرین ، فعالیت های گسترده گروهک های منافقین ، ترور های دهه شصت ، دوران دفاع مقدس ، تحریم های ظالمانه و بی سابقه ، فعالیت های رسانه ای معاندین و هزاران دشمنی دیگر با ملت سرافراز ایران ، این پیشرفت ها و دستاورد های عظیم که اغلب در دنیا بی سابقه می باشد،  با رهبری داهیانه ولایت فقیه مبتنی بر آموزه های اسلام عزیز و در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی میسر گشته است که در دوران دیکتاتوری پهلوی خبری از آنها نبود.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار