رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز:

دانشگاه علمی کاربردی «دانشگاه جامعه آفرین» است

دکترمصطفی یوسفی طزرجان،رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان البرز گفت:دانشگاه علمی کاربردی «دانشگاه جامعه آفرین» است.
کد خبر: ۹۴۷۵۴۹۴
|
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دکترمصطفی یوسفی طزرجان،رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان البرز گفت:دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان البرز در حوزه علم و فناوری و کاربرد آن تعداد زیادی از غرفه های نمایشگاه را به خود اختصاص داده است که البته تعداد دستاوردهای قابل ارائه در این نمایشگاه بیشتر از این تعداد بود اما به دلیل حجم و وزن زیاد ترجیح دادیم به صورت مجازی و با اسلاید، فیلم و پوستر آنها را در معرض دید عموم پژوهشگران و دانشجویان و علاقمندان قرار دهیم.
وی افزود: با عنایت به اظهار نظر بازدید کنندگان، از جمله اساتید و دانشجویان دانشگاه های مختلف، هم از لحاظ کمّی و هم از لحاظ کیفی غرفه های دانشگاه علمی کاربردی البرز را با عنوان دانشگاهی موفق در حوزه پژوهش قلمداد کردند.
دکتر یوسفی طزرجان بیان کرد : دانشگاه علمی کاربردی «دانشگاه جامعه آفرین» است. دانشگاهی که نه تنها بر جامعه خود از طریق آموزش و پژوهش و تربیت متخصصان اشتغال‌پذیر و نخبگان کارآفرین تاثیر دارد، بلکه هدایت‌کننده جامعه در جهت تعالی و رشد است و  مجموعه ای تحقیقاتی و نوآوری است که قادر به سرمایه‌گذاری مستقیم و شراکت در تولید محصول و تحقق ایده است.
وی گفت: رسالت دانشگاه جامع علمی کاربردی این است که براساس نیاز بازارکار، آموزش و پژوهش های خود را توسعه دهد، بنابراین در دانشگاه جامع علمی کاربردی هدف این است، اقداماتی صورت پذیرد که برای جامعه مفید، پویا و کارآمد باشد  و اینکه آموزش مهارتی چقدر می‌تواند در اشتغال‌زایی و حل مشکلات جامعه موثر باشد.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان البرز افزود: دو نتیجه برگزاری این طیف نمایشگاه ها می توان به تجاری سازی دستاوردهای دانشجویان و اساتید و تیم سازی اشاره کرد که در یک کار واقعی و کاربردی که لازمه آن تخصص های مختلف است دست یافت.

یوسفی طرزجان در پایان تصریح کرد: تاکید بر پژوهش و تشویق پژوهشگران به فعالیت‌های پژوهشی مورد نیاز کشور نشان از نقش کلیدی این عنصر در پیشبرد جوامع دارد تا آنجا که رهبر معظم انقلاب نیز بارها بر این مهم تاکید کرده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار