حجت الاسلام طائب:

هدف دشمن ایجاد تفرقه و دودستگی مردم در جامعه است

زنجان _ مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:هدف دشمن ایجاد تفرقه و دودستگی مردم در جامعه است.
کد خبر: ۹۴۷۵۱۵۶
|
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ حجت الاسلام حسین طائب؛مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست با روسا، معاونین و اساتید دانشگاه و فرهنگیان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز دانشجو و روز استکبار ستیزی، اظهار داشت:16 آذر یکی از برجسته ترین روزهای جنبش دانشجویی است که بعد از گذشت 70 سال هنوز در مقابل استکبار جهانی ایستاده ایم و در حال مقابله با آن ها هستیم. 

هدف دشمن ایجاد تفرقه و دودستگی مردم در جامعه است

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال به کسانی که دو ویژگی ایمان به خدا و عمل صالح  دارند وعده پیروزی داده است ، افزود:وعده الهی زمانی محقق می‌شود که پیشرفت در آن دیده شود و زمانی این پیشرفت به سرانجام می رسد که بر مبنای اسلام باشد. 

این مسئول با بیان اینکه آمریکا معتقد بود جمهوری اسلامی در حال قدرت یابی است و قدرت او در منطقه توسعه یافته است، گفت:هدف آمریکا و شوروی سهم خواهی بیشتر و مدیریت جهان بود. 

حجت‌الاسلام طائب با تاکید بر اینکه قدرت و تاثیرگذاری ایران در منطقه سبب شد تا آمریکا تغییر رویه دهد، تصریح کرد:آن ها برای مهار کردن توسعه و پیشرفت ایران اسلامی با جنگ ترکیبی، جنگ نرم و نیمه سخت وارد عمل شدند که مهار قدرت انقلاب اسلامی در جنگ ترکیبی با اولویت دادن به اقدامات نرم و نیمه سخت دو اقدام محوری هویت زدایی و هویت زایی به همراه داشت. 

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد:شبهه افکنی، تردید در صداقت، اعتماد، موفقیت و امید، مقبولیت و مشروعیت ، ایجاد بی تفاوتی و ترس در خواص، ایجاد گسست اجتماعی، تشدید کینه و نفرت در نسل و مذاهب، نافرمانی در تمام سطوح جامعه از خانواده تا حکومت ، تقابل سیاسی، امنیتی و اجتماعی و تبدیل نافرمانی فردی به اجتماعی از جمله موارد گام های هویت زدایی است. 

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به گام های هویت زایی اشاره کرد و تاکید کرد:ایجاد زیر ساخت ارتباطی به منظور تعامل با آحاد جامعه (توسعه اینترنت، شبکه‌های اجتماعی، تلویزیون و ماهواره ها)، تبلیغ لذت گرایی و سبک زندگی غربی، شبکه سازی(مدارس آنلاین، مهدهای کودک، هنرمندان، خبرنگاران، اساتید، اراذل و اوباش، نیروهای واگرای امنیتی)، تولید هیجان از طریق روش های مختلف، تبدیل هیجانات روانی به اعمال خشونت آمیز، تخلیه هیجانات و خشونت علیه حاکمیت و طرفداران نظام و معرفی لیدر در اغتشاشات همه موارد از گام های هویت زایی شمرده می شود. 

وي با بيان اينكه زمانی که سنتکام گزارش می دهد که برآورد آمریکا اشتباه بوده است و مسئله حجاب و معیشت هیچ کدام نتوانسته است در داخل ایران دوقطبی و گسستگی ایجاد کند، ابراز کرد:امروز شاهد آن هستیم که آمریکا برای مذاکره در حال فرستادن پيمان است. 

حجت الاسلام طائب با اشاره به اینکه تصویر واقعی ایران کشوری مستقل مبتنی بر مردم سالاری دینی، مقتدر، امن و در حال پیشرفت است،عنوان کرد :نقطه ضعف ها و مشکلاتی نیز وجود دارد که  با همدلی و وحدت حل شدنی است.

وی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر کشور از پیش برنامه ریزی شده بود و هدف آمریکا ابتدا دانشگاه ها بود، بیان کرد: فوت مهسا امینی بهانه ای شد تا این اتفاقات زودتر از موعد صورت بگیرد و اگر ما همان لحظه اول روایت اول داشتیم و از همان ابتدا گزارشات ارائه می شد دشمن نمی‌توانست از این بهانه به نفع خود استفاده کند و موجب تفرقه در اقوام و مذاهب شود. 

این مسئول با تاکید بر اینکه هدف دشمن تشویق اذهان عمومی و گسستگی و دوقطبی در جامعه است، افزود:نافرمانی تبدیل به شکست اقتدار می شود و کشور دچار هرج و مرج و قدرت ایران اسلامی مهار می شود. 

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان با بیان اینکه امروز کشور ایران در اوج قدرت است و وابستگی کشور به دیگر کشورها کم رنگ شده است، خاطرنشان کرد:یکپارچگی اجتماعی زمانی اتفاق می افتد که همه مسئولین و مردم هم راستا و همسو با همدیگر باشند و ارتباط با جوانان راه گشای شبهات و مشکلات موجود جامعه است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار