فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران:

عشایر غیور نقش مهمی در تامین نیازهای غذایی و امنیت پایدار کشور دارند

همایش تکریم گله داران عشایر استان تهران، با حضور سردار سیدضیاءالدین حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران و جمعی از مسئولان، بسیجیان و عشایر استان در ورامین برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۷۴۹۲۸
|
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲

  فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در این مراسم گفت: عشایر غیور علاوه بر تأمین امنیت کشور، امنیت غذایی جامعه را که یکی از ارکان مهم مورد نیاز کشور است را تضمین کرده‌اند و همه افراد باید قدردان تلاش آنان باشند.

ذوالقدر با اشاره به تلاش عشایر در تأمین خوراک، پوشاک و امنیت کشور گفت: همه انسان‌ها در زندگی سالم و امن خود مدیون تلاش بخشی از جامعه هستند که برای تأمین مایحتاج مردم، فعالیت می‌کنند که در ایران اسلامی، این وظیفه بر عهده کشاورزان، گله‌داران، روستائیان و عشایری است که امنیت غذایی جامعه را تأمین می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران تصریح کرد: عشایر ایران اسلامی علاوه بر نیازهای غذایی، در تأمین امنیت پایدار کشور نیز نقشی به سزا داشته و دارند به گونه‌ای که در   دوران   دفاع مقدس و به دلیل استقرار عشایر در منطقه گیلانغرب، با وجود سقوط خرمشهر، این دلاورمردان و شیرزنان اجازه ندادند   این منطقه سقوط کند و باعث جلوگیری از ورود نیروهای عراق  به گیلانغرب شدن.

وی تأکید کرد: غیرت، شرف و مردانکی مردان و زنان عشایر غرب کشور موجب شد تا دشمن بعثی در جایی که این افراد حضور توان وارد شدن را نداشته باشد.

ذوالقدر با اشاره به برخی از اتفاقات رخ داده در طی ماه‌های اخیر در کشور گفت: دشمنان قسم خورده نظام از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون تلاش کردند تا با فتنه‌های مختلف ازجمله ترور، کشتار ناجوانمردانه و تحریم و تهدید، مسیر پیشرفت انقلاب را مسدود کنند غافل ازا ین که مردم ایران با عقل، تدبیر و بصیرت، این توطئه‌ها را خنثی خواهند کرد.

 

 

 

ارسال نظرات