سردار کفیل در چهارمین مجمع بسیج جامعه زنان کشور:

لزوم پیاده‌سازی سند اعتلای بسیج، با کمک هیئت‌های اندیشه‌ورز/دشمن با اکاذیب سعی در ریزش سرمایه اجتماعی ما دارد

مسئول مرکز هماهنگی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین گفت: سند اعتلای بسیج باید با تکیه بر ظرفیت هیئت‌های اندیشه‌ورز پیاده شود. مبنای کار باید ظرفیت این هیئت‌ها باشد تا پیش‌برندگی و حرکت اساسی، ایجاد شود.
کد خبر: ۹۴۷۴۸۷۷
|
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار فضل‌الله کفیل مسئول مرکز هماهنگی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین در چهارمین مجمع مرکزی بسیج جامعه زنان کشور، بر اهمیت سند اعتلای بسیج تأکید و اظهار کرد: حرکت‌ها در بسیج بر مبنای سند ۱٠ ساله به معنای فرمان اعتلا از جانب رهبر انقلاب است. وی افزود: دولت‌سازی و جامعه‌سازی از محور‌های مهم سند ۱۰ساله اعتلای بسیج است و تمدن اسلامی نیز یکی از محور‌های مورد تأکید رهبر انقلاب در ابلاغ این فرمان است.

سردار کفیل با اشاره به روش های دشمن در جنگ ترکیبی تصریح کرد: دشمن با انتشار اکاذیب، سعی در ریزش سرمایه اجتماعی ما دارد که باید در این زمینه هوشیار باشیم.

مسئول مرکز هماهنگی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش مهم هیئت‌های اندیشه‌ورز در مقابله با تهاجم دشمن تصریح کرد: در این راستا، هیئت‌های اندیشه‌ورز باید  راهکار‌هایی برای مقابله مطرح کنند زیرا این موضوع نیاز امروز جامعه و کشور است.

سردار کفیل با بیان اینکه سند اعتلای بسیج باید با تکیه بر ظرفیت هیئت‌های اندیشه‌ورز پیاده شود، اضافه کرد: مبنای کار باید ظرفیت این هیئت‌ها باشد تا پیش‌برندگی و حرکت اساسی، ایجاد شود. 

مسئول مرکز هماهنگی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین گفت: هیئت‌های اندیشه‌ورز باید به موضوع تجزیه‌طلبی به عنوان یکی از ابعاد جنگ ترکیبی دشمن بپردازند زیرا تجزیه‌طلبی، از موضوعات کلان در دستور کار دشمنان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار