به مناسبت هفته پژوهش؛

افتتاح نمایشگاه شرکت های دانش بنیان استان در یاسوج

در این نمایشگاه ، ۳۳ شرکت دانش بنیان استان دستاورد‌های علمی و پژوهشی خود را به نمایش گذاشته اند.
کد خبر: ۹۴۷۴۸۴۰
|
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزار یبسیج، رئیس پارک علم و فناوری استان در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: عموم مردم بویژه دانشجویان و دانشگاهیان تا 16  آذر 1401 می‌توانند در دو نوبت صبح و عصر از این نمایشگاه در مصلی یاسوج بازدید کنند.

محسن فرزین افزود: علاوه بر به نمایش گذاشتن محصولات شرکت ها، برنامه‌های جانبی نیز برگزار می‌شود.

افزون بر ۱۲ میلیارد ریال به طرح‌های پژوهشی استان اختصاص یافت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: امسال ۵۸ طرح پژوهشی به سازمان برنامه ریزی استان به عنوان دبیر کارگروه آموزش و پژوهش ارسال شد و با پالایش این طرح‌ها ۱۱ طرح به عنوان اولویت پژوهشی استان مصوب شد.
علی شهابی نسب افزود:امسال از اعتبارات هزینه‌ای استان حدود ۱۲میلیارد ریال به طرح‌های پژوهشی اختصاص داده شده است.
وی یادآور شد: اولویت‌های پژوهشی استان در حوزه‌های آب و کشاورزی، آفت بلوط و آسیب‌های اجتماعی، فرهنگ و هنر، صنایع دستی و گردشگری است.
به گفته مسئولان پارک علم و فناوری استان هم اکنون در حال حاضر ۵۲ واحد فناور در مراکز رشد بویراحمد، گچساران و کهگیلویه فعالیت دارند، که از این تعداد ۱۶ شرکت در پارک استان، ۱۸ واحد فناور در مرکز رشد جامع شهر یاسوج و ۱۶ واحد فناور در مرکز رشد گچساران مستقر هستند و تاکنون با استقرار ۲ واحد فناور در مرکز رشد کهگیلویه موافقت شده است.
واحد‌های فناورانه و شرکت‌های دانش بنیان استان تاکنون حدود ۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد کرده اند.

افتتاح نمایشگاه شرکت های دانش بنیان استان در یاسوجافتتاح نمایشگاه شرکت های دانش بنیان استان در یاسوجافتتاح نمایشگاه شرکت های دانش بنیان استان در یاسوجافتتاح نمایشگاه شرکت های دانش بنیان استان در یاسوجافتتاح نمایشگاه شرکت های دانش بنیان استان در یاسوج

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار