خبرهای داغ:
به همت جهادگران فاطمی انجام شد

کمک به نیازمندان در راستای اجرای رزمایش مواسات در سرخه

به همت گروه جهادی شهید محمد باقر اسدی نژاد پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) چهار خروس قربانی و بین نیازمندان محله توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۷۴۳۹۵
|
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه به همت جهادگران فاطمی یک دستگاه میز تلویزیون به همت خیر به یک نوعروس اهدا شد.

سمیه ادهم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در راستای این کمک های مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و در راستای لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری  مبنی بر مواسات و کمک مومنانه در جهت دستگیری از اقشار محروم جامعه، در قالب رزمایش جهادگران فاطمی در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در سرخه انجام شد.

او افزود: بسیجیان به واسطه حس تعلق به نظام اسلامی و با روحیه همدلی در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از میهن و همچنین کمک رسانی به نیازمندان همواره در صحنه حضور داشته و استوار گام برداشته‌اند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) اضافه کرد: در این دوره با یاری خیرین چهار عدد خروس به ارزش 8 میلیون ریال ذبح و گوشت آن به خانواده های نیازمند اهدا شد.

ادهم بیان داشت: به همت گروه جهادی شهید محمد باقر اسدی نژاد یک دستگاه میز تلویزیون به همت یک خیر با هدف تهیه جهیزیه به مبلغ 20 میلیون ریال به یک زوج جوان اهدا شد.

او بیان داشت: از تمام خیران و افراد نوع دوست می‌خواهیم که در راستای ادامه این اقدام ارزشمند و کمک های مومنانه بازهم حضور همه جانبه داشته باشند تا دست بدست هم دهیم و نگذاریم که سفره‌های خانواده‌های نیازمند خالی بماند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار