خبرهای داغ:

بازدید فرمانده سپاه ناحیه ارسنجان و مدیر آموزش و پرورش از بیمارستان صحرایی حضرت زینب (س)

فرمانده سپاه ناحیه ارسنجان و مدیر آموزش و پرورش از بیمارستان صحرایی حضرت زینب (س) بازدید کردند.
کد خبر: ۹۴۷۴۳۴۶
|
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ صادقی فرمانده سپاه ناحیه ارسنجان و کاظمی مدیر آموزش و پرورش ضمن بازدید از بیمارستان صحرایی از نزدیک در جریان ارائه خدمات به مراجعه کنندگان قرار گرفته و از خدمات و تلاش های مجاهدانه کادر درمانی این بیمارستان قدردانی کردند.

سید اکبر کاظمی در حاشیه این بازدید از دست‌اندرکاران تشکیل بیمارستان صحرایی تشکر کرد و گفت: یکی از مهمترین آموزه های قرآن و اهل بیت علیه السلام خدمت به مردم و نیازمندان و محرومان است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین آرزوها و درخواست های ائمه اطهار علیه السلام از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری به مردم بوده است.

سرهنگ صادقی فرمانده سپاه نیز در ادامه خاطرنشان کرد: این بیمارستان صحرایی با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان فارس، دانشگاه علوم پزشکی و سپاه ناحیه ارسنجان طی مدت سه روز آماده خدمت رسانی به مردم شهرستان ارسنجان بوده است.

وی گفت: در این بیمارستان صحرایی روزانه ۲۰ نوع خدمات پزشکی با حضور ۱۵ متخصص و فوق تخصص انجام می گیرد و دارای بخش های مختلف از جمله آزمایشگاه، اتاق عمل، خدمات پاراکلینیکی ،داروخانه و جراحی عمومی است.

سرهنگ صادقی ارزش ریالی این خدمات را سی میلیارد ریال اعلام، و از همه عزیزانی که در راه اندازی این بیمارستان صحرایی فعالیت داشتند تقدیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار