بازدید مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور از کارخانه لوله و ماشین سازی ایران

همزمان با آاغاز هفته مبارک بسیج دکتر اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور از کارخانه لوله و ماشین سازی ایران بازدید و ضمن بازدید از خط تولید این کارخانه با مدیر عامل آن به گفت و گو پرداختند.
کد خبر: ۹۴۷۴۲۱۶
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، حمیدرضا الله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور همزمان با آاغاز هفته مبارک بسیج از کارخانه لوله و ماشین سازی ایران بازدید کرد.

دکتر اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در دیدار با مدیرعامل این شرکت از زحمات مدیریت و کارکنان این مجموعه قدردانی و تشکر نمود و افزود: دشمن همواره در صدد وارد کردن ضربات سنگین به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هست و الحمدالله همیشه هم مشتی محکم بر دهانش زده شده توسط نیروهای انقلابی.

وی در ادامه با مشکلات این کارخانه آشنا و گفت: ما در بسیج کارگران و کارخانجات همواره در تلاش هستیم تا موانع پیش روی تولید را مرتفع سازیم که هم کارگر و هم کارفرما بدون هیچ دغدغه ای به کار و زندگی خود مشغول باشند و همواره کشور در مسیر پیشرفت گام های استواری را بردارد.

در انتها مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به همراه مدیرعامل و جمعی از کارکنان از خطوط تولید این کارخانه بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار