برگزاری اردوی جهادی پزشکان متخصص در شهرستان بدره

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ساکنان مناطق محروم، اردوی جهادی یک روزه به همت بسیج جامعه پزشکی در شهرستان بدره برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۳۹۰۳
|
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ساکنان مناطق محروم، اردوی جهادی یک روزه به همت بسیج جامعه پزشکی و با همکاری نهادهای مختلفی از جمله فرمانداری، بسیج جامعه پزشکی استان، بخشداری هندمینی، سپاه ناحیه بدره، حوزه سپاه هندمینی، شبکه بهداشت و درمان بدره، دهیاری، شورا اسلامی، پایگاه بسیج برادران و خواهران روستای گله دار، آموزش و پرورش شهرستان، دفتر امام جمعه بدره، مدیریت سد و نیروگاه سیمره، صدا و سیما و خانه مشارکت سلامت شهرستان در روستای گله دار از توابع شهرستان بدره برگزار شد.

  در این اردوی جهادی که پزشکان متخصص اطفال، زنان و زایمان، داخلی، ارتوپد و دندانپزشکی حضور داشتند تعداد ۵۳۰ نفر به طور رایگان از خدمات درمانی در زمینه‌های مختلف بهره‌مند شدند.  

  گفتنی است که در حاشیه این اردو نیز با برپایی ایستگاه سلامت و غربالگری فشار خون و قندخون و همچنین خدمات آزمایشگاهی ارائه و اقلام دارویی بصورت رایگان در بین مراجعین توزیع شد.

ارسال نظرات