رئیس‌کل دادگستری زنجان:

شهرداری ساماندهی دستفروشان و وانت بارهای سطح شهر زنجان را دستور کار خود قرار دهد

زنجان- رئیس‌کل دادگستری زنجان بر ضرورت ساماندهی دست‌فروشان و وانت بارها در سطح شهر زنجان را که بعضاً موجب بی‌نظمی و ایجاد مزاحمت برای مردم و عابرین می‌شوند تأکید کرد و گفت: شهرداری اقدامات لازم برای ساماندهی این افراد را دستور کار خود قرار دهد.
کد خبر: ۹۴۷۳۸۴۷
|
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در سومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان زنجان، گفت: در سال‌جاری بر اساس برنامه عملیاتی اعلامی قوه قضائیه، ۱۰ مأموریت و با ۹ اقدام در دستور کار معاونت‌ها و حوزه‌های قضائی استان قرار دارد که این برنامه‌ها بر گرفته از سند قضائی و اسناد بالادستی است.

 

شهرداری ساماندهی دستفروشان و وانت بارهای سطح شهر زنجان را دستور کار خود قرار دهد

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان ادامه داد: اولین مأموریت قوه قضائیه در این برنامه توجه به موضوع مهم پیشگیری است. چرا که موضوع پیشگیری کم‌هزینه و اثرگذارتر است که از ظرفیت شورای پیشگیری برای اجرای این مأموریت‌های مهم استفاده شود.

 

رئیس شورای قضائی استان تاکید کرد: برای پیشبرد برنامه‌های شورای پیشگیری و اجرای ۲۱ مأموریت معاونت اجتماعی و پیشگیری یک تقسیم کار میان دستگاه‌های عضو و حتی غیرعضو شورا برای پیگیری و اجرای برنامه‌ها انجام شود.

 

صادقی‌نیارکی گفت: نقش سازمان بهزیستی در ارائه مشاوره و کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار مؤثر است بایستی از ظرفیت ایجاد شده در بهزیستی برای اجرای برنامه‌های شورای پیشگیری استان استفاده شود.

 

وی بر ضرورت ساماندهی دست‌فروشان و وانت بارها در سطح شهر زنجان را که بعضاً موجب بی‌نظمی و ایجاد مزاحمت برای مردم و عابرین می‌شوند تأکید کرد و گفت: شهرداری اقدامات لازم برای ساماندهی این افراد را دستور کار خود قرار دهد.

 

در این جلسه اعضای شورای پیشگیری از وقوع جرم گزارشی از اقدامات و برنامه‌های اجرایی در خصوص مصوبات شورا ارائه کردند.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار