فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

پرستاران سنبل مجاهدت و ایثار هستند

ساری-فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه پرستاران در حوزه سلامت جسمی و روانی منشا خدمات بسیاری برای جامعه هستند، افزود: زبان در وصف زحمات مخلصانه پرستاران الکن است چرا که پرستاران سنبل مجاهدت و ایثار هستند.
کد خبر: ۹۴۷۳۷۶۲
|
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰

پرستاران سنبل مجاهدت و ایثار هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا بهمراه حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا همزمان با روز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور در  بیمارستان قلب حضرت فاطمه(س) و بیمارستان ولایت ساری با اهدای شاخه گل از پرستاران قدردانی کردند.

پرستاران سنبل مجاهدت و ایثار هستند

سردار مسلمی در حاشیه این دیدار درگفتگو با خبرنگار بسیج در ساری،ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، با اشاره به اینکه پرستاران اقشار زحمت کش جامعه هستند، گفت: پرستاران مجاهدان ایثارگری هستند که در عرصه های درمانی، مرهی بر دردو رنج بیماران می گذارند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه پرستاران در حوزه سلامت جسمی و روانی منشا خدمات بسیاری برای جامعه هستند، افزود: زبان در وصف زحمات مخلصانه پرستاران الکن است چرا که پرستاران سنبل مجاهدت و ایثار هستند.

سردار مسلمی بااشاره به اینکه انتساب روز ولادت عقیله بنی هاشم به روز پرستار، دقیق و بجا بوده است، خاطرنشان کرد: در واقع این روز تقدیر از صبر و محبت پرستاران است.  

فرمانده سپاه کربلا سلامت جامعه را مدیون زحمات پرستاران دانست و افزود: ان شاء الله همه قدردان این قشر زحمتکش باشیم.

انتهای یپام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها