برترین های جشنواره مالک اشتر تیپ 48 فتح تجلیل شدند

دوازدهمین جشنواره مالک اشتر تیپ 48 فتح با تجلیل از موفق ترین رده های این یگان به پایان رسید.
کد خبر: ۹۴۷۳۷۰۳
|
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، دوازدهمین جشنواره مالک اشتر تیپ 48 فتح با حضور سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح و جمعی از کارکنان کادر و وظیفه این یگان برگزار شد.

سردار خرم دل در این جشنواره به تشریح حوادث اخیر در کشور پرداخت و گفت: دشمن امروز یک جنگ ترکیبی و رسانه ای را علیه ملت ایران اسلامی آغاز کرده است و می خواهد با کشته سازی و اختلافات قومی و قبیله ای در کشور شکاف ایجاد کند و تجزیه طلبی را در سر می پروراند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به پیشرفت های قابل توجه کشور در عرصه های گوناگون از جمله حوزه دفاعی، هسته ای، موشکی، نانو و علمی و فناوری اشاره کرد و افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب بیان کردند دشمن توان دیدن پیشرفت های عظیم انقلاب اسلامی را ندارد و همواره به انحای مختلف توطئه سازی می کند.

وی دشمن شناسی و بصیرت و مقابله به موقع در برابر هجمه های دشمنان را از ضرورت ها برشمرد و خواستار جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم شد.

فرمانده تیپ 48 فتح نیز در این جشنواره ضمن خیرمقدم به فرمانده سپاه فتح و گرامیداشت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار به بیان اهداف جشنواره مالک اشتر پرداخت.

برترین های جشنواره مالک اشتر تیپ 48 فتح تجلیل شدندبرترین های جشنواره مالک اشتر تیپ 48 فتح تجلیل شدندبرترین های جشنواره مالک اشتر تیپ 48 فتح تجلیل شدندبرترین های جشنواره مالک اشتر تیپ 48 فتح تجلیل شدندبرترین های جشنواره مالک اشتر تیپ 48 فتح تجلیل شدندبرترین های جشنواره مالک اشتر تیپ 48 فتح تجلیل شدندبرترین های جشنواره مالک اشتر تیپ 48 فتح تجلیل شدندبرترین های جشنواره مالک اشتر تیپ 48 فتح تجلیل شدندبرترین های جشنواره مالک اشتر تیپ 48 فتح تجلیل شدند

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار