خبرهای داغ:

کارگاه ازدواج سهل و آسان در پایگاه حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد

با هدف افزایش سطح آگاهی خانواده ها کارگاه ازدواج سهل و آسان همراه با ارائه مشاوره تغذیه با حضور کارشناسان در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۳۵۹۹
|
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) کارگاه ازدواج سهل و آسان با حضور عبدوس کارشناس و صادقی از مشاوران تغدیه از مرکز بهداشت و درمان شهرستان در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه در جمع خواهران بسیجی برگزار شد.

در این کارگاه عبدوس به نکاتی درخصوص افزایش جمعیت و بالا رفتن سن ازدواج و فرزندآوری اشاره کرد.

او افزود : بالارفتن سن ازدواج و تاخیر در فرزند آوری باعث کاهش جمعیت و مشکلات زیادی را به وجود می آورد و توصیه کرد قبل از ازدواج مدت زمان آشنایی بیشتر باشد.

همچنین در ادامه صادقی با اشاره تغذیه سالم و بیماری گواتر گفت: ماباید از نمک های ید دار استفاده کنیم. همه نمک ها داری ید هستند، ولی نمک دریا علاوه بر ید داری سرب و مواد ناخالصی دیگری است که باید آن را تصفیه کرد.
او اضافه کرد: ید فولیک از مکمل هایی است که به مادر باردار می دهند ، چرا که کمبود ید باعث عقب ماندگی کودک و بیماری های دیگر مي شود.
صادقی در خاتمه استفاده از ویتامین D و آهن را به دانش آموزان توصیه کرد.

همچنین به مناسبت هفته بسیج دیدار از یکی از بانوان پیشکسوت بسیجی جهت عرض تسلیت با حضور اعضای شورا و حلقه شهید مرتضی وطنی در منزل او انجام شد.

لازم به ذکر است این برنامه به صورت ثابت در پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه برگزار می شود.

گفتنی است آماده سازی و تزیین پایگاه به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) به همت کارگروه فرهنگی از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار