خبرهای داغ:

بیان حضرت زینب (س) در واقعه کربلا جهاد تبیین است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه گفت: حضرت زینب (س) ویژگی های فصاحت، علم، شجاعت، ایمان و قدرت پدری را در جریان حوادث کربلا ارائه داده که در نوع خود جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۴۷۳۵۹۵
|
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه ضمن تبریک ولادت با عادت ستاره پر فروغ کوثر، بانوی فصاحت و اعجاز حضرت زینب (س) و روز پرستار به رهروان راستین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حضرت زینب (س) در روز پنجم جمادی الاول در شهر مدینه متولد و جهان را به نور خویش منور کردند.

او افزود: حضرت که وارث فصاحت، علم، شجاعت، ایمان و قدرت پدری است، تمام این ویژگی ها را در جریان حوادث کربلا ارائه داده که به معنی تمام کلمه در نوع خود جهاد تبیین صورت گرفته است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه در ادامه اضافه کرد: پرستاری از شغل هایی است که رابط یین پزشک و بیمار و منتقل کننده دستورات پزشکی و خواسته های بیمار به یکدیگر است و از لحاظ جسمی و عاطفی مراقب بیمار و جایگاه والایی دارد.

فرزین با بیان اینکه حضرت زینب (س) پرستار پدر، برادران و برخی از برادرزادگان از جمله امام سجاد (ع) بودند، گفت: حضرت علاوه بر پرستاری جسمی و روحی از خاندان از بازماندگان واقعه عاشورا، پرستار نهضت و انقلاب حسینی نیز هستکه صحیح و سالم به نسل بعدی برسد.

او در خاتمه تصریح کرد: و امروزه در این برهه از تاریخ وظیفه آحاد ملت مراقبت از انقلاب و دستاوردهای آن و تربیت انسانی در این تراز است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار