با همکاری حامی طرح اکرام ایتام و محسنین؛

خانواده تحت حمایت کمیته امداد اسلامشهر صاحبخانه شد

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلامشهر از خانه دار شدن یکی از خانواده های مددجوی تحت حمایت این اداره باهمکاری یکی از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۳۵۰۹
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مهدی سامانی با اعلام خانه دار شدن یک خانواده چهار نفره تحت حمایت اداره کمیته امداد اسلامشهر،گفت: این خانواده سه نفره چهار سال است تحت حمایت این نهاد هستند.

وی افزود: در همین جهت با همکاری یکی از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و از محل منابع امدادی یک واحد مسکن با متراژ 50 متر مربع با هزینه ای به مبلغ 500 میلیون تومان در شهرستان اسلامشهرخریداری و به این خانواده تحویل شد.

سامانی با بیان اینکه کمک به تأمین مسکن خانواده های تحت در قالب کمک بلاعوض، کمک های خیّران و آورده مددجو انجام می شود، بیان کرد: در همین راستا برای خرید این مسکن، 130 میلیون تومان از محل کمک های یکی از حامیان طرح اکرام که چهار سال است با حمایت مادی و معنوی از 14 یتیم و فرزند محسنین با این اداره همکاری دارد، تأمین شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلامشهر در ادامه با  بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 51 خانواده تحت حمایت نیز از خدمت تعمیرات مسکن با هزینه ای بالغ بر 300 میلیون تومان بهره مند شده اند، افزود: هم اکنون نیز 70  خانواده تحت حمایت در نوبت دریافت ارائه خدمت تعمیرات مسکن هستند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار