خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت مریم (س) همدان خبر داد

برگزاری همایش «سفیران تمدن‌ساز» در همدان

همدان-فرمانده حوزه حضرت مریم (س) همدان از برگزاری همایش «سفیران تمدن‌ساز» به مناسبت هفته بسیج در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۳۵۰۷
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲

کبری حیدری امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری همایش «سفیران تمدن‌ساز» به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: این همایش با حضور سردار صدیق و بسیجیان روستای تفریجان با هدف تبیین نقش بسیج در بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شد.

وی بسیج را نهادی آماده به کار و آماده به خدمت دانست و افزود: بسیجیان در هر شرایطی در راستای تعالی اهداف انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.

فرمانده حوزه حضرت مریم (س) همدان در ادامه با اشاره به برنامه‌های برگزار شده در هفته بسیج گفت: به همت بسیجیان پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت مریم(س) ۲۰ عنوان برنامه در این هفته برگزار شد.

وی برگزاری کاروان خدمت را یکی از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج این حوزه عنوان کرد و گفت: طب سنتی، مشاوره خانواده، آموزش خیاطی، دوردوزی روسری و ... از جمله خدمات‌ ارائه شده در این برنامه بود.

حیدری امیری برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی را در راستای اشتغال زایی و توسعه مشاغل خانگی عنوان کرد و گفت: اين نمایشگاه باهمت بسیجیان حوزه حضرت مریم(س) برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا ، اهدا جهیزیه و سیسمونی به خانواده‌های نیازمند، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری مسابقه دستپخت آبادی من و... را از برنامه‌های اجرا شده در این هفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار