والیبال مقاومت:

مقاومت بسیج در رقابت‌های لیگ دسته یک جوانان کشور قهرمان شد.

مقاومت بسیج در فینال رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان باشگاه‌های کشور با برتری مقابل فولاد مبارکه سپاهان قهرمان شد. همچنین در رده سنی نوجوانان نیز به مقام چهارمی بسنده کرد.
کد خبر: ۹۴۷۳۳۷۱
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

مقاومت بسیج در رقابت‌های لیگ دسته یک جوانان کشور قهرمان شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش بسیج، مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی جوانان و نوجوانان باشگاه‌های دسته یک مردان کشور که از روز یکشنبه 29 آبان در شهرهای شاهرود و مشهد آغاز شده است روز گذشته با معرفی قهرمانان پایان یافت.

تیم های نوجوانان و جوانان مقاومت بسیج توانسته بودند با تمام قدرت در مرحله اولِ بازی های گروهی، تمام حریفان خود را شکست داده و با قاطعیت پا به مرحله پلی آف نهند و در مرحله یک هشتم و یک چهارم حذفی، بازهم مقتدر ظاهر شده و با پیروزی بر حریفان به نیمه نهایی این دوره از مسابقات رسیدند.

در روز یکشنبه 6 آذرماه، در رده جوانان تیم مقاومت موفق شد با نتیجه 3 بر 1 از سد کندوان شمال نور عبور کند و همراه تیم فولاد مبارکه اصفهان به فینال این دوره از مسابقات راه یابد. اما در رده نوجوانان، شانس با تیم مقاومت یار نبود و بازی خود را به تیم عقاب واگذار کرد و به مرحله رده بندی رفت.

در روز گذشته بازی های رده بندی و فینال برگزار گردید که در رده سنی جوانان باشگاه مقاومت بسیج با یک بازی حساب شده با نتیجه 3 بر 2 حریف خود را شکست داد و مقتدرانه قهرمان دسته یک مردان کشور شد اما در بخش نوجوانان متاسفانه در دیدار رده بندی از تیم مس سونگون شکست خورد و به مقام چهارمی بسنده کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار