خبرهای داغ:

تهیه و توزیع ۷۰ بسته کمک معیشتی در شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ فرمانده پایگاه امام مجتبی (ع) شاهرود از تهیه و توزیع ۷۰ بسته کمک معیشتی و یک سرویس جهیزیه به مناسبت هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۳۳۴۰
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

جواد طالبی در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به برنامه‌های انجام شده توسط این پایگاه در هفته بسیج محله جوادیه شهنما شاهرود با اشاره به تهیه و توزیع ۷۰ بسته کمک معیشتی به همت بسیجیان و خیرین محله اظهار کرد: این بسته‌ها شامل برنج و روغن و ماکارونی و حبوبات به ارزش بیش از ۵۰۰ هزار تومان است که به خانواده‌های نیازمند این محله اهدا شد.
او افزود: تهیه سیمان و انجام کار جهادی جهت بازسازی و تعمیر یک واحد ساختمان به همت گروه جهادی شهید مدافع حرم حسین تابسته و تهیه ۵۰۰ پرس غذای گرم به همت گروه جهادی شهید مدافع حرم میر دوستی از دیگر فعالیت‌های انجام شده در هفته بسیج در این محله کم برخوردار بوده است.
فرمانده پایگاه بسیج امام حسن مجتبی (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود خاطر نشان کرد: شرکت بسیجیان پایگاه در برنامه آمادگی رزم در سالن تیراندازی شبیه سازی (سمیلاتور) و تهیه یک بخاری۲۴۰۰۰ هزار طرح شومینه و یک سری جهیزیه برای خانواده‌های کم برخودار در این هفته انجام پذیرفت.
او با تاکید بر تداوم این فعالیت‌ها گفت: بسیج خدمتگزار مردم ایران است و این خدمتگزاری تا ابد ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار