خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت ام البنین(س) همدان:

سرلوحه بسیج خدمت رسانی به آحاد مردم است

همدان-فرمانده حوزه حضرت ام البنین(س) همدان گفت: بسیج نهادی است انقلابی که خدمت رسانی به آحاد مردم را همواره سرلوحه خود قرار داده و در راه پیشرفت و آبادانی کشور گام برمی‌دارد.
کد خبر: ۹۴۷۲۸۹۴
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳

معصومه حاجیلو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک هفته بسیج اظهارکرد: بسیج از مهمترین مؤلفه‌های قدرت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، و مهمترین وظیفه این نهاد مردمی حفظ ارزش‌ها و دستاورهای انقلاب اسلامی است.

وی گفت: بسیج نهادی است انقلابی که خدمت رسانی به آحاد مردم را همواره سرلوحه خود قرار داده و در راه پیشرفت و آبادانی کشور گام برمی‌دارد.

فرمانده حوزه حضرت ام البنین(س) همدان تصریح کرد: به مناسبت هفته بسیج ۲۰عنوان برنامه با شعار محوری «بسیج خدمتگزار ملت ایران» پیش بینی و اجرایی شد.

وی ادامه داد: افتتاح کارگاه خیاطی در شهر جورقان، افتتاح یک باب منزل مسکونی در روستای دهپیاز و افتتاح مهد و پیش دبستانی قرآنی صادقیه علی آباد فرهنگیان از جمله برنامه‌های شاخص هفته بسیج است.

حاجیلو افزود: مهمترین برنامه این حوزه مقاومت برگزاری میز خدمت است که قبل از نماز جمعه در شهر جورقان برپا شد که شامل ویزیت رایگان پزشک عمومی، دندانپزشک، مشاوره حقوقی، خانواده، مشاوره تحصیلی و برپایی نمایشگاه و فروش محصولات خانگی و صنایع دستی است.

وی در پایان با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته بسیج گفت: مسابقات ورزشی، قرآنی و کتابخوانی، اکران فیلم،کرسی آزاد اندیشی، همچنین تجلیل از ائمه جماعت و نخبگان علمی، هنری و ورزشی از دیگر برنامه‌هایی است که به همت بسیجیان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار