افتتاح مکان پایگاه مقاومت مسجد حضرت زینب(س) به مناسبت ۵ آذر روز بسیج مستضعفان

مکان پایگاه مقاومت حضرت زینب(س) حوزه حضرت فاطمه(س) توسط فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان حجت اسلام علیمحمدی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۵۵۰
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حضرت زینب(س) حوزه حضرت فاطمه(س) توسط فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) و مسئول محترم حوزه نمایندگی سپاه حجت اسلام علیمحمدی افتتاح شد.

در این مراسم سردار شاکرمی ضمن تبریک هفته بسیج گفت: این هفته در حقیقت فرصتی برای زنده نگه داشتن ارزشها و روح بسیجی در عموم مردم و مخصوصاً جوانان است.همان طور که امام (ره) فرمودند من هم آرزو می کنم و از خدا می خواهم که با بسیجیان محشور باشم. بسیج یک افتخار و یک ارزش است. ما باید سعی کنیم که این روحیه را برای انقلاب و اسلام حفظ کنیم.

وی در ادامه به اهمیت وجود مساجد اشاره کرد و افزود: در مکتب حیات بخش اسلام  مسجد بر سایر مکانها تقدس  و برتری دارد و جایگاهی که به ما میدهد قابل مقایسه با هیج جای دیگر نیست و در برهه ای از زمان انسانها با مسجد محله خود شناخته می شوند.

سردار شاکرمی تاکید کرد: مسجد حضرت زینب (س) در همه زمانها یکی از محورهای اصلی در استان ایلام بوده است در زمان دفاع مقدس بسیاری از شخصیت های خاص از این مسجد برخاسته بودند،همچنین در برگزاری مراسمات بزرگ مذهبی و امروزه نیز در بحث خدمات رسانی در ایام اربعین یکی از محور های اصلی می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار