معاون سابق بسیج مستضعفین:

انقلابی ماندن مهمتر از انقلابی بودن است

معاون سابق بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه مشکل‌تر از انقلابی بودن، انقلابی ماندن است، گفت: باید پای انقلاب بایستیم و یقین بدانید اگر از قطار انقلاب پیاده شویم متضرر خواهیم شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۳۸۲
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، همزمان با سالروز فرمان تاریخ‌ساز حضرت امام خمینی(ره) در تشکیل بسیج 20 میلیونی همایش"پایداری و اقتدار بسیجیان" ساوجی در مصلی امام علی علیه السلام این شهر برگزار شد.

سردار علی استادحسینی، معاون سابق بسیج مستضعفین و از یادگاران و پیشکسوتان دفاع مقدس در این همایش گفت: انقلاب اسلامی ایران اسلامی به انقلاب جهانی حضرت امام عصر (عج) متصل خواهد شد.

وی با تاکید بر هوشیاری و بیداری ملت ایران افزود: ملت با بصیرت ایران اسلامی در مقابل تهدید‌های آمریکا همواره ثابت کردند پای ارزش‌های انقلاب خود ایستاده و قدمی عقب‌تر نخواهند رفت، که نشان از هوشیاری و بیداری آنان در صحنه‌های مختلف دارد.

سردار استادحسینی افزود: در دوران دفاع مقدس، رژیم بعث با حمایت سران سلطه به دنبال تصرف ایران و انزوای سیاسی این کشور بودند، اما تفکر و روحیه بسیجی اجازه نداد، حتی یک وجب از خاک این سرزمین مورد تعرض قرار گیرد و رزمندگان اسلام در کنار نیرو‌های بسیجی دشمن را شکست داد.

معاون سابق بسیج مستضعفین تقویت قدرت بازدارندگی نظام اسلامی را از ثمرات و دستاورد‌های هشت سال جنگ تحمیلی دانست و گفت: به برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران، امروز جمهوری اسلامی ایران به بزرگترین قدرت موشکی خاورمیانه تبدیل شده و جزو پنج کشور برتر دنیا است؛ توان نظامی و موشکی امروزمان توانسته جمهوری اسلامی را به یک ابرقدرت تبدیل کند و دشمن چشم دیدن این توان و اقتدار را ندارد.

وی با تاکید بر اینکه به برکت بسیج، نظام اسلامی قدرتمند شده است، افزود: ایران اسلامی در اوج افتخارات و قله‌های پیشرفت قرار دارد و دشمن جرأت نمی‌کند به نظام اسلامی تعرض کند.

سردار استادحسینی با تاکید بر اینکه مشکل‌تر از انقلابی بودن، انقلابی ماندن است، گفت: باید پای انقلاب بایستیم و یقین بدانید اگر از قطار انقلاب پیاده شویم متضرر خواهیم شد.

وی وظیفه امروز مسئولان را افزایش سطح رضایتمندی مردم از نظام دانست و گفت: در این شرایط که دشمن همواره به دنبال ناامید کردن و شبهه پراکنی در کشور است، فضیلت تلاش برای رفع مشکلات به مثابه مجاهدت در مسیر صیانت از کیان اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار