خبرهای داغ:
سردار شوقانی:

رمز موفقیت بسیج انسجام و همدلی با ولایت فقیه است

شاهرود_ جانشین فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: شعور و عاقبت بخیری این قرارگاه اهل بیت بستگی به رابطه واقعی و قلبی اقشار مختلف مردم در انسجام و همدلی با ولایت فقیه دارد.
کد خبر: ۹۴۷۲۳۷۱
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵

رمز موفقیت بسیج انسجام و همدلی با ولایت فقیه استبه گزارش خبرنگار بسیج، سردار منصور شوقانی در همایش شکوه اقتدار بسیجیان شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر اظهار کرد: تقدیم ۹۰ هزار شهید بسیجی در هشت سال دفاع مقدس، جبهه مقاومت، عرصه سلامت و امنیت نشان از اخلاص بسیجیان دارد.
او با بیان اینکه مجاهدت بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس برای مردم نویدبخش بود، افزود: شهدای ۲ ماه گذشته، یکبار دیگر اقتدار و امنیت پایدار را در سراسر کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی به یادگار گذاشتند.
شوقانی با اشاره به اینکه در فعالیت‌های جهادی و عمرانی در سراسر کشور بسیجیان نقش آفرین هستند، اظهار کرد: بسیجیان در کمک به اجرای طرح‌های بهداشتی و درمانی از جمله واکسیناسیون عمومی فلج اطفال و سرخک به عنوان پیشران حضور داشتند.
جانشین فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان ادامه داد: کمک در حوادثی مانند سیل و زلزله، بار دیگر شبکه قوی بسیج در خط مقدم را نمایان کرد.
او با بیان اینکه بسیج در برقراری امنیت مرز‌های جغرافیایی وسیع کشور در کنار سایر نیرو‌های مسلح نقش آفرینی می‌کند، افزود: بسیجیان در دوران همه گیری کرونا در اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در سراسر کشور نقش بی بدیلی ایفا کردند.
شوقانی اظهار کرد: این نهاد مردمی در زمینه‌های دانش بنیان، پژوهشکده‌های رویان و سلول‌های بنیادی به عنوان جهت دهنده این مسیر فعالیت دارد.
جانشین فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: برنامه‌های دشمنان در فتنه و اغتشاشات سال‌های ۷۸، ۸۸، ۹۶، ۹۸ مشخص بود و امسال بازهم شبکه قوی مردمی و بسیج عمومی آن‌ها را ناکام گذاشت.
او ایجاد امنیت پایدار در محله‌ها در قالب گشت‌های رضویون را از دیگر فعالیت‌های بسیج برشمرد و افزود: در اجرای طرح‌های کمک مومنانه بسیج به عنوان جریان هدایت‌گر در کنار مردم نقش آفرینی کرد.
شوقانی با بیان اینکه در موضوع مطالبه‌گری از مسوولان و مدیران مجموعه بسیج همواره پیشقدم هستند، اظهار کرد: معاندان نظام با جنگ پیچیده ترکیبی در قالب رسانه، تصویری غلط از حقایق را با تهدید، تخریب و دروغ، سعی بر انحراف فضای جامعه داشتند که باز هم بسیج در قالب فریضه جهاد تبیین نقش آفرید.
جانشین فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان رمز موفقیت بسیج را در جمله‌ای از شهید سلیمانی دانست و گفت: شعور و عاقبت بخیری این قرارگاه اهل بیت که امروز جمهوری اسلامی ایران است، بستگی به رابطه واقعی و قلبی اقشار مختلف مردم در انسجام و همدلی با ولایت فقیه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار