فرمانده سپاه استان البرز تأکید کرد؛

افتخارآفرینی بسیجیان در حوزه های تبیینی و میدانی در وقایع اخیر

فرمانده سپاه استان البرز گفت: در وقایع اخیر که بسیاری از افراد به ظاهر انقلابی در این آزمون ولایت پذیری و دفاع از اسلام و جمهوری اسلامی مردود شدند، بسیجیان دریادل و بصیر در حوزه های تبیینی و میدانی سربلند شدند.
کد خبر: ۹۴۷۲۰۸۸
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز امروز در جشنواره مالک اشتر بسیج و تجلیل از بسیجیان سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج و دیدار ویدئوکنفرانسی بسیجیان با مقام معظم رهبری که در کانون شهید سبحانی سپاه کرج برگزار شد، از زحمات، تلاش ها و مجاهدت های خالصانه بسیجیان در ماموریت های بی شمار و متنوع بسیج به ویژه در این روزهای سخت انقلاب قدردانی کرد.

افتخارآفرینی بسیجیان در حوزه های تبیینی و میدانی در وقایع اخیر

وی اذعان کرد: هر جا که این نظام و انقلاب با مشکلی مواجه یا گره ای ایجاد شود، بسیجیان خالصانه و مخلصانه پا در رکاب ولی امر مسلمین، مشکلات را به نحو احسن مرتفع می کنند. در وقایع اخیر که بسیاری از افراد به ظاهر انقلابی در این آزمون ولایت پذیری و دفاع از اسلام و حرم جمهوری اسلامی ایران مردود شدند، بسیجیان دریادل و بصیر در حوزه های تبیینی و میدانی سربلند شدند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز مطرح کرد: در شرایطی که غبار فتنه همه کشور را فرا گرفت و عده ای ترس از موضع گیری و دفاع از ولایت داشتند، بسیجیان وارد صحنه شدند و به نحو شایسته به جهاد تبیین پرداختند و در حوزه میدانی نیز برای دفاع از امنیت و جان و مال و ناموس مردم، در مقابله با برخی اشرار، آشوبگران و اراذل و اوباش افتخارآفرینی کردند و بعضا مظلومانه به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار