مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کمیجان:

جهاد تبیین پیش نیاز مطالبه‌گری آگاهانه/مطالبه‌گری با فتنه‌گری تفاوت دارد

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه مطالبه‌گری با فتنه‌گری تفاوت دارد، گفت: مطالبه گری اگر از مجرای صحیح و قانونی صورت نگیرد، مورد بهره‌برداری دشمن قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۴۷۲۰۰۴
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛ حجت‌الاسلام صادقی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه  کمیجان در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه کمیجان ضمن تبریک هفته بسیج و تجلیل از بسیجیان جان برکف گفت: همانگونه که با تفکر بسیجی انقلاب کردیم و هشت سال با خون عزیزانمان در مقابل جهان ایستادیم و دشمن را زمین‌گیر کردیم، خرمشهر را آزاد کردیم، حصر آبادان را شکستیم، اروند وحشی را رام و فاو را فتح کردیم و بساط تکفیری‌ها را از منطقه جمع کردیم و موج بیداری اسلامی را به راه انداختیم، امروز نیز با این تفکر و جهاد در عرصه‌های مختلف باید ایفای نقش کنیم و نگذاریم  دشمن با گزینه‌های روی میز کاری از پیش ببرد.

وی افزود: امروز دشمن می‌خواهد در جنگ‌های سخت و نرم ، جنگ اقتصادی و فرهنگی با استفاده از منافقین داخلی و خارجی به ما ضربه بزند و ناامنی و نارضایتی در کشور ایجاد کند اما ما بسیجیان گوش‌مان به سخنان مقام معظم رهبری است تا به سند 10 ساله اعتلای بسیج جامه عمل بپوشانیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کمیجان مطالبه‌گری درست را لازمه پیشرفت دانست و گفت: لازمه پیشرفت مطالبه‌گری از مسئولان است، باید مطالبه‌گری کنیم تا نسبت به وظایف و تکالیف خود و خدمت به مردم انجام وظیفه کنند.

حجت‌الاسلام صادقی با بیان اینکه مطالبه‌گری اگر از مجرای صحیح و قانونی صورت نگیرد، مورد بهره‌برداری دشمن قرار خواهد گرفت، افزود: مطالبه‌گری با فتنه‌گری تفاوت دارد، مطالبه‌گری باید به‌گونه‌ای باشد که هم در بیان صورت مسائل و هم در ارائه راهکار با دشمن نقطه و هدف مشترک پیدا نکند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کمیجان جهاد تبیین را پیش‌ نیاز تحول و مطالبه‌گری آگاهانه عنوان کرد و افزود: یکی از دستورکارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: خط فکری امامین انقلاب بهترین منبع برای روش‌های مطالبه‌گری صحیح است که راه درست را برای ما ترسیم کرده‌اند و همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند پیگیری، مطالعه درباره‌ی مسئله، راهکار اجرائی را برای آن جستجو کردن، همراهی و همکاری با مراکز و مسئولین دست‌اندارکار طرح، فعالیت کردن و بالاخره خود وارد میدان کار شدن، جزء وظایف و تکالیف مطالبه‌گران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار